فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با پارسینه:
دبیرکل حزب ایران زمین افزود: با وجود همه مسایل، همه باید این را در نظر بگیرند که به خاطر شرایط محکوم به این هستیم که انتخابات مجلس را با شور زیادی برگزار کنیم. همچنین مهم است، اکثریت آن‌هایی که می‌توانند رای بدهند، رای خود را به صندوق بیاندازند تا مشخص شود مردم در هیچ شرایطی پشت نظام را خالی نمی‌کنند.
کد خبر: ۶۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸        25 January 2020
به گزارش پارسینه؛ ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با پارسینه همه گروه‌های سیاسی را دعوت به همدلی می‌کند تا نظام بتواند اتفاق مهم انتخابات را به خوبی برگزار کند.

دبیرکل حزب ایران زمین می‌گوید: این روز‌ها کشور شرایط خاصی را می‌گذراند. شهادت سردار سلیمانی و سانحه هواپیما و... باعث شده تا مردم به نوعی سر در گم شوند. در چنین موقعیتی گروه‌های سیاسی و البته مسئولان باید تلاش‌شان را برای مدیریت شرایط به کار بگیرند.

او افزود: با وجود همه مسایل، همه باید این را در نظر بگیرند که به خاطر شرایط محکوم به این هستیم که انتخابات مجلس را با شور زیادی برگزار کنیم. همچنین مهم است، اکثریت آن‌هایی که می‌توانند رای بدهند، رای خود را به صندوق بیاندازند تا مشخص شود مردم در هیچ شرایطی پشت نظام را خالی نمی‌کنند.

رئوفیان با اشاره به اعلام تعیین صلاحیت‌ها تاکید کرد: اینکه برخی به نظر شورای نگهبان اعتراض دارند واکنشی طبیعی است و نباید باعث بیشتر شدن اختلافات و به وجود آمدن تنش شود. به هرحال شورای نگهبان نظرش را اعلام کرده است وهمه باید بدانند در فضای فعلی هیچ چیز ضرر رسان‌تر از چالش و بحث‌های جنجالی نیست.

فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: گروهی از مردم مطالبه‌ها و سئوال‌هایی دارند که باید به آن‌ها پاسخ داده شود. همچنین عده‌ای هم از شرایط ناراضی هستند که باید به آن‌ها هم درباره چرایی شرایط سخت فعلی توضیح داد. اگر این کار‌ها انجام شود، اعتماد عمومی باز می‌گردد و افکار عمومی حاضر می‌شوند برای خروج از بحران با مسئولان و دست‌اندرکاران همراهی کنند.

‌ابوالقاسم رئوفیان در پایان صحبت‌هایش گفت‌: مردم ایران در طول ۴۰ سالی که از انقلاب گذشته است، روز‌های سخت‌تر از این را هم سپری کرده‌اند و هیچ‌وقت از نظام دلسرد نشده‌اند. فقط کافی است با آن‌ها صداقت داشته باشیم.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: