مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قبول درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر برگزاری دور رفت بازی‌ها در خارج از خانه برای ما دو سر باخت است.
کد خبر: ۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۹        20 January 2020

محمد حسن انصاری‌فرد در رابطه با برگزاری جلسه چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای شرکت یا عدم شرکت در لیگ قهرمانان آسیا گفت: طبق همان موضع قبلی قرار بر این شد که خارج از خانه‌مان بازی نکنیم و هر چهار باشگاه هم اعلام کردند که خارج از خانه بازی نمی‌کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که باشگاه‌های ایرانی در بازی‌های دور رفت میهمان باشند تا بررسی‌های لازم برای میزبانی در ایران صورت گیرد، اضافه کرد: آمدیم و بازی کردیم و پس از آن اعلام کردند که باید خارج از خانه دور برگشت را برگزار کنیم. با این شرایط زیر سوال می‌رویم و زیر بار این ظلمی که کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر گرفته نخواهیم رفت و همچنان می‌گوییم که هواداران ما باید در بازی‌های خانگی حضور داشته باشند و به هیچ وجه موضوع دیگری را قبول نمی‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در رابطه با محرومیت‌های احتمالی و عواقب انصراف از لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: اگر زیر بار این موضوع برویم، ابتدا به غرور ملی ما آسیب زده می‌شود. تیم‌ها نتایج لازم را نمی‌گیرند و بیش از حد خسته می‌شوند. از هر دو طرف بازنده می‌شویم. بنابراین از نظر ملت ما هم این قابل قبول نیست و روی حرف خودمان مُصر هستیم چون این برای ما دو سر باخت است.

وی تاکید کرد: در این جلسه تصمیم گرفتیم با وجود اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیمات ظالمانه می‌گیرد اما باب مذاکره را باز گذاشته‌ایم و هم از طریق اینفانتینیو رییس فیفا و  هم از شیخ سلمان و هم دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستیم که جلسه‌ای در این زمینه برگزار کنیم و برویم و نقطه نظرات خودمان را در این باره بازگو کنیم و امیدوارم بتوانیم به توافق برسیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود در صورت عدم حضور در لیگ قهرمانان قرارداد برخی بازیکنان فسخ می‌شود، گفت: چنین چیزی صحت ندارد.

خلیل‌زاده: شرایط جدید AFC تحت هیچ شرایطی قابل پذیرش نیست
 
همچنین «اسماعیل خلیل‌زاده» در حاشیه جلسه نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در جلسه‌ای که چهار تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برگزار کردند به توافق رسیدیم که به غیر از ایران در هیچ کشور دیگری بازی نکنیم.

سرپرست باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: روز گذشته و پس از جلسه‌ای که در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اعلام کردیم کشورهایی که می‌خواهند تیم‌هایشان را به ایران بفرستند از نمایندگان خود در سفارت سوال کنند که مردم ایران در چه آرامشی زندگی می‌کنند.

خلیل‌زاده تصریح کرد: اگر قبول کنیم به کشور دیگری برویم و بازی کنیم یعنی قبول کرده‌ایم ایران ناامن است و بنابراین تصمیم گرفته‌ایم به هیچ عنوان در کشوری جز ایران از رقبای خود میزبانی نکنیم.

وی در پایان گفت: فدراسیون فوتبال پاسخ نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا را داد و مواضع تیم‌های ایران را به طور کامل مشخص کرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: