هفته پانزدهم لیگ والیبال لهستان، با پیروزی تیم اسکرا بلهاتوف و شکست تیم اولشتین برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۸۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳        20 January 2020
به گزارش گروه ورزشی پارسینه، میلاد عبادی‌پور در تیم اسکرا بلهاتوف و سید محمد موسوی در تیم اولشتین بازی می‌کنند. در این هفته از مسابقات تیم اسکرا بلهاتوف به مصاف کاتوویس رفت و میزبان خود را با نتیجه سه بر صفر شکست داد. میلاد عبادی‌پور در هر سه ست این بازی ترکیب اصلی تیمش قرار داشت.

عبادی‌پور در این بازی در مجموع ۱۱ امتیاز کسب کرد و سومین بازیکن امتیازآور تیمش بود. ۱۰ امتیاز لژیونر والیبال ایران از اسپک و یک امتیاز او با دفاع روی تور کسب شد. این بازیکن ۱۰ بار هم برای دریافت توپ اقدام کرد و ۵۰ درصد موفقیت را به ثبت رساند.

اسکرا بلهاتوف حالا با کسب ۱۱ برد و ۳۴ امتیاز از ۱۴ بازی، در رده سوم جدول رده‌بندی ایستاده است. این تیم فقط ۲ امتیاز با ۲ تیم صدرنشین لیگ لهستان فاصله دارد. وروا ورشو و زاکسا هر ۲ با ۳۶ به ترتیب تیم‌های اول و دوم جدول هستند.

در دیگر مسابقه این هفته، اولشتین با سید محمد موسوی به مصاف آلورون ویرتو رفت و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

موسوی در هر چهار ست این بازی در ترکیب اصلی اولشتین بازی کرد و ۷ امتیاز با دفاع روی تور، ۵ امتیاز با اسپک و در مجموع ۱۲ امتیاز به دست آورد، اما با وجود عملکرد خوبی که داشت، نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

اولشتین در حال حاضر با ۷ برد از ۱۴ بازی و کسب ۱۹ امتیاز، در رده هفتم جدول رده‌بندی پلاس‌لیگا قرار دارد، اما موسوی با کسب ۴۱ امتیاز از دفاع روی تور، همچنان رده نخست بهترین مدافعین میانی لیگ والیبال لهستان را از آن خود کرده است.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: