عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس در گفتگو با پارسینه:
یک نماینده مجلس شورای اسلامی تاکیدکرد: دولت خروجی عملکرد مجلس شورای اسلامی است. هر طور مجلس عمل کند دولت از آن پیروی می‌کند و همچون مجلس می‌شود؛ بنابراین انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است. به همین جهت مردم در انتخاب حضور خوبی خواهند داشت.
کد خبر: ۶۸۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱        16 January 2020

امیر خجسته نماینده همدان و عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارسینه در خصوص ترکیب مجلس یازدهم، گفت: ترکیب مجلس آینده به نحوی است که شاهد پویایی خواهیم بود. به تعبیری می‌توان گفت: ترکیب مجلس یازدهم از افراد پویا، خلاق و انقلابی است. با روندی که در حال حاضر پیش می‌رود آینده خوب است.

به گفته خجسته جناح سیاسی افراد مهم نیست بلکه آنچه دارای اهمیت است نگاه، تفکر و اندیشه انقلابی افراد است.

او با بیان اینکه انتخابات مجلس از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: دولت خروجی عملکرد مجلس شورای اسلامی است. هر طور مجلس عمل کند دولت از آن پیروی می‌کند و همچون مجلس می‌شود؛ بنابراین انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است. به همین جهت مردم در انتخاب حضور خوبی خواهند داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی به شرایط کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: با توجه به آنچه من در جامعه می‌بینیم انتخابات خوبی در پیش خواهیم داشت و مردم افراد اثرگذاری را انتخاب می‌کنند. مردم مسئولینی را انتخاب می‌کنند که بتوانند مشکلات آن‌ها را مرتفع کنند. در حال حاضر مردم در گیر مشکلات اقتصادی و معیشتی هستند که این موضوع باید در اولویت قرار بگیرد.

خجسته، در خصوص ترکیب سیاسی مجلس یازدهم، یادآور شد: در حال حاضر نمی‌توان در خصوص ترکیب سیاسی مجلس یازدهم صحبت کرد، چون هنوز فضا برای اظهار نظر در این خصوص مبهم است. اما مهم نیست که نمایندگان مجلس از کدام جناح و یا کدام جریان باشند. بلکه مهم است که نمایندگانی که انتخاب می‌شوند تفکر انقلابی داشته باشند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: