معاون اول رئیس‌جمهور در سومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی؛
معاون اول رئیس‌جمهور گفت: دی ماه امسال برای همه ایرانیانی که در گوشه گوشه این سرزمین یا در بیرون آن زندگی می‌کنند در دلهره شنیدن خبر‌های ناراحت کننده گذشت.
کد خبر: ۶۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵        16 January 2020

به گزارش پارسینه، اسحاق جهانگیری در سومین سالگرد رحلت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: مراسم امسال با شرایط خاص در حال برگزاری است امسال در شرایط غم‌باری هستیم سخن در زبان من هم مانند هر ایرانی دیگر به راحتی جاری نمی‌شود.

معاون اول رئیس‌جمهور تاکید کرد: اگر حکم وظیفه اخلاق و ادب در قبال یادبود دو شخصیت مهم کشور یعنی آیت الله هاشمی و سردار سلیمانی نبود، در برابر حوادث و اتفاق‌هایی که این دو هفته افتاده است و مردم ایران را اندوهگین کرده است همچنان سکوت می‌کردم و به درون خود پناه می‌بردم و تنها با خدای خود در خلوت صحبت می‌کردم.

وی افزود: دی ماه امسال برای همه ایرانیانی که در گوشه گوشه این سرزمین یا در بیرون آن زندگی می‌کنند در دلهره شنیدن خبر‌های ناراحت کننده گذشت به طوریکه در ۱۳ دی ماه خبر شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که فرمانده‌ای شجاع، بزرگ و استراتژیت بود موجبات ناراحتی و تالم را فراهم آورد و پس از آن جان باختن ۶۹ نفر از هموطنانمان را داشتیم که در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی جان خودشان را از دست دادند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: