در پاسخ به کری‌های مجازی؛
با پیشرفت عصر ارتباطات، فضای مجازی نیز به سرعت جایگاه خود را پیدا کرده؛ این موضوع اما در بحث فوتبال به جای تحلیل و بررسی اخبارف به کری خوانی بین هواداران تبدیل شده است؛ تا جایی که تماشاگران فوتبال به جای لذت بردن از روح ورزش، به کری خوانی مجازی بی دلیل روی آوردند.
کد خبر: ۶۸۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۹        15 January 2020

به گزارش پارسینه؛ با پیشرفت عصر ارتباطات، فضای مجازی نیز به سرعت جایگاه خود را پیدا کرده؛ این موضوع اما در بحث فوتبال به جای تحلیل و بررسی اخبارف به کری خوانی بین هواداران تبدیل شده است؛ تا جایی که تماشاگران فوتبال به جای لذت بردن از روح ورزش، به کری خوانی مجازی بی دلیل روی آوردند.

یک روز هواداران می گویند وزیر پرسپولیسی است و روز دیگر می گویند وزیر استقلالی است. دلیل اما چیست؟ بر اساس تحلیل های هواداری اگر در فلان تاریخ، قدمی برای استقلال یا پرسپولیس که هر دو تیم های دولتی هستند برداشته شده باشد پس وزیر گرایش به آن رنگ دارد و می خواهد حق تیم مقابل را بخورد.

مسعود سلطانی فر که بی اغراق یکی از پرحاشیه ترین وزرای کابینه روحانی بوده و از حمایت خوبی هم برخوردار بوده،  در گفت و گویی علاقه به تیمی خاص را به طور کامل رده کرده است: «برای من واقعا مهم است که مسائل و مشکلات پرسپولیس و استقلال را ما بتوانیم به گونه‌ای حل کنیم که این دو تیم همیشه در وضعیت خوبی قرار داشته باشند بتوانند بازی‌های خوبی انجام دهند و پیروزی‌های خوبی داشته باشند. همیشه هم ما می‌دانیم وقتی که حال فوتبال در باشگاه‌ها بویژه این دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خوب است حال فوتبال تیم ملی ما خوب است. من هیچ گرایشی از جهت اینکه به یک تیم داشته باشم و به تیم دیگر نداشته باشم، اصلا ندارم.»

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: