تــا رونمــايي از جديــدترين و بــه روز تــرين خــدمات و محصولات بانکی با هدف تحول در نظام بانکداری، در جشنواره بزرگ " ملي شو " فقط چند روز ديگر باقي است .
کد خبر: ۶۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲        15 January 2020
رويدادي كه بانک ملی ایران به عنوان اصلی ترین و بزرگترین بانک کشور از دو سال پیش آن را در برنامه های سالانه ی خود قرار داده و اکنون در آستانه سومين دوره این رویداد  می باشد.
حساب ملی سکه ، توريسـت كـارت ، دسـتگاه VTM،  دسـتگاه CRS ، رمـز يكبـار مصـرف ملـي كـارت ، ملـي فانـد ، ملـي بـازار ،بانــك آفيســر،  BTM ، ســكوك ،ويــدئو بــام  و روبـات آلفـا بخشی از محصولات و خدمات معرفی شده در دوره های  قبل  ملی شو می باشند.
 خـدمات و محصولاتی كه برخی بعد از ملی شو به مرحله بهره برداری رسیده و مشتریان از آن استفاده می کنند و برخی بنا به گفته مدیران بانک ملی صرفا ورودی به عرصه های جدید فناوری ها و تکنولوژی های نوین دنیا به عنوان یک الگو برای نظام بانکی بوده است.
بررسی ها بر روی رویه ی بانک ملی ایران در این رویداد نشان از این دارد که بانک‌ملی ایران تلاش می کند  به عنوان پیشران نظام بانکی و با تکیه بر اعتبار و توان بالای این بانک‌ با پذیرش ریسک ورود به عرصه های جدید فناوری های های روز دنیا از جمله هوش مصنوعی و ربات ها و ... تجسمی از آینده بانکداری را به تصویر کشیده و خط شکن ورود به این عرصه ها باشد و راه را برای ورود سایر بانک ها هموار نماید.
 معرفی رمز دوم یکبار مصرف در اولین ملی شوی بانک در سال ۹۶ شاهدی بر این مدعاست.
 محصولی که در سال ۹۸ به  الزامی برای کل نظام بانکی تبدیل شد‌.
در حال حاضر رويــداد  " ملــي شــو "  بــه ســومين دوره خــود نزديــك مــي شــود و چشمان تیزبین و کنجکاو خبرنگاران و اصحاب رسانه در انتظار اطلاع و آگاهی یافتن از آخرین محصولات ارایه شده در این دوره همچنان لحظه شماری میکنند.
آنچه تاکنون عنوان شده این است که  محصولات امسال نشانی از "یک تحول ملی " در کشور است و همگام با تکنولوژی های روز دنیا کام کاربران ایرانی را با نوع جدیدی از خدمات پرداخت شیرین  خواهد نمود.
قطعا رسانه ها و نظام بانکی منتظر اند تا ببیند رویداد سوم این بانک بر محوریت چه محصولات و تکنولوژی هایی  خواهد بود و در سبد محصولات سال جاری ملی شو کدام محصولات مصرفی بیشتر مدنظر خواهد بود؟ آیا صرفا حوزه ی جدیدی از تکنولوژی ها و ابزارهایی که آینده ی نظام بانکی به آن سمت می رود هدف قرار خواهد گرفت یا باید چشم انتظار تحولاتی بزرگتر و ژرف تر باشیم
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: