ازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی طارمی، امید عالیشاه، رامین رضائیان، مدافعان خارجی تیم و سوشا مکانی به آخرین دریافتی از قراردادشان معترض بودند و آن را بهانه قرار داده و در تمرینات این تیم شرکت نکردند.البته تلاش تعداد دیگری از بازیکنان و کادر فنی برای منصرف کردن آنان موثر واقع نشد و تمرین به تعطیلی کشیده شد.
کد خبر: ۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۴        24 February 2016
ایرنا در یادداشتی نوشت: بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی طارمی، امید عالیشاه، رامین رضائیان، مدافعان خارجی تیم و سوشا مکانی به آخرین دریافتی از قراردادشان معترض بودند و آن را بهانه قرار داده و در تمرینات این تیم شرکت نکردند.البته تلاش تعداد دیگری از بازیکنان و کادر فنی برای منصرف کردن آنان موثر واقع نشد و تمرین به تعطیلی کشیده شد.

در ادامه نمایندگان بازیکنان معترض برای شرکت در جلسه با مسئولان به باشگاه رفتند تا دراین خصوص با آنان گفت و گو کنند.اعتصاب بازیکنان پرسپولیس از نگاهی متفاوت چند نکته مورد توجه داشت که در زیر به آنها اشاره می شود:

۱- باشگاه طبق وعده عمل و طی روزهای گذشته مبالغی را به حساب بازیکنان واریز کرده بود که بازیکنان به دلیل کم بودن مبالغ دریافتی اعتراض و به صورت هماهنگ از شرکت در تمرینات سرباز زدند.

۲- بازیکنان پرسپولیس درحالی دست به این عمل زدند که تیم پس از مدت ها به صدر جدول نزدیک شده و شرایط خوبی دارد و در آرامش به سر می برد.

۳- مشکل بی پولی تنها به باشگاه پرسپولیس مربوط نمی شود و سایر تیم های لیگ برتری نیز از این موضوع رنج می برند و طبق اعلام صریح اکثر مدیران باشگاه های لیگ برتری تمامی باشگاه با این مشکل روبه رو هستند.

۴- پرسپولیس یک باشگاه مردمی و متعلق به آنان است و مسئولان و پیشکسوتان باشگاه بارها این موضوع را بیان کرده اند. برهمین اساس اعتصاب در این باشگاه و درشرایطی که تیم به صدر جدول نزدیک شده به هیچ وجه قابل توجیه نیست و به طور حتم به تیم و باشگاه لطمه خواهد زد.

۵- پرسپولیس بزرگ تر ندارد، این یک واقعیت است در زمان های نه چندان دور بزرگانی همچون علی دایی، علی کریمی، مهدی مهدوی کیا، احمد عابدزاده و ... در تیم حضور داشته و کسی جرات این کارها را نداشت و اگر هم مشکلی بود به صورت درون گروهی حل و اختلاف به خارج از تیم کشیده نمی شد.

۶- بازیکنان فعلی پرسپولیس به واقع نمی دانند برای چه تیم بزرگی بازی می کنند، پیشکسوتان این تیم در مقاطعی که باشگاه مشکل داشت، حتی به باشگاه کمک هم می کردند. آنها با جان و دل برای تیم محبوبشان بازی کرده و به پیراهن خود عرق داشتند، موضوعی که این روزها در تیم مشاهده نمی شود.

و ...
در همین ارتباط بهتر است بازیکنان پرسپولیس به جای خودبینی قدری هم درس اخلاق بیاموزند، هواداران این تیم هنوز یادشان نرفته که آنان به جای شرکت در مراسم ختم همایون بهزادی در جشن تولد محسن مسلمان شرکت کرده و خندیدند.

آن ها باید به خود آمده و ضمن عذر خواهی از مردم و مسئولان باشگاه به تمرینات باز گردند و خود را مقابل مردم قرار ندهند و بدانند هرچه دارند از این هواداران است.

** طاهری: اعتصاب بازیکنان عجیب نبود/ سرخپوشان قول قهرمانی دادند
سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان جلسه با نمایندگان بازیکنان معترض گفت: امروز قراربود در محل تمرین با بازیکنان گفت و گو کنم که به دلیل تداخل برنامه ها موفق نشدم درجمع آنان حاضر شوم.
علی اکبر طاهری افزود: یکسری ابهامات بین بازیکنان وجود داشت و روی این مسائل صحبت هایی داشتیم.
وی درباره اتفاقات امروز تمرین تیمش، عنوان کرد: اتفاق عجیبی نبود، گفتم بازیکنان به باشگاه بیایند تا با یکدیگر صحبت کنیم.
به اعتقاد وی بازیکنان مشکلات خاص و بحث های معیشتی خود را مطرح کردند که در جلسه امروز راجع به آن گفت و گو کردیم و آنان در پایان قول قهرمانی دادند.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا بازیکنان زمان خوبی را برای اعتصاب انتخاب کردند، ادامه داد: قرار بود صبح از تمرین بازدید کنم اما هنگامی که زمان تمرین تغییر کرد، برنامه هایم به همه ریخت و نتوانستم در موعد مقرر در تمرین حاضر شوم.
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بعد از این اتفاق بازیکنانی که ابهاماتی داشتند را به باشگاه فرا خواندم تا گلایه هایشان را بشنوم.
طاهری درباره گلایه های وحید حیدریه نیز گفت: او حق دارد، اما قدری هم به کم کاری خودش مربوط می شود. قرار بود او با مدیر برنامه هایش به باشگاه بیاید و در خصوص ابهامات صحبت کنیم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: