سرمربی تیم ملی فوتبال هلند در واکنش به پیشنهاد مربی‌گری بارسلونا به خبرنگاران گفته هرگز نباید گفت هرگز.
کد خبر: ۶۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲        07 December 2019
 

طبق ادعای روزنامه چاپ کاتالونیا، موندو دپورتیوو، رونالد کومان، سرمربی هلندی، احتمال نشستن روی نیمکت مربی‌گری تیم فوتبال بارسلونا را رد نکرده است.

ماه گذشته رئیس فدراسیون فوتبال هلند مدعی شده کومان پیشنهادی از تیم بارسلونا داشته است. هوگما در مصاحبه‌ای تائید کرده که کومان در قراردادش بندی دارد که به او اجازه می‌دهد در صورت داشتن پیشنهاد از سوی بارسلونا به آن تیم برود و تیم ملی هلند را ترک کند.

او مدعی شده در حالی که قرارداد کومان تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد، او در بندی از قراردادش گنجانده که می‌تواند بعد از رقابت‌های قهرمانی اروپا در تابستان آینده راهی بارسا شود.

کومان در این باره در گفتگویی با روزنامه مارکا این طور توضیح داده است: من دو سال دیگر با تیم ملی قرارداد دارم. پس دوست ندارم درباره بارسا صحبت کنم. به چند دلیل راحت نیستم در این باره صحبت کنم، من در حال حاضر مشغول به کار هستم و درست نیست بخواهم چنین صحبت‌هایی کنم. اگر چنین پیشنهادی باشد، خب هست و اگر نباشد هم نیست. در زندگی چیزهای مهم دیگری هم هست، اما هرگز نباید گفت هرگز.

کومان ۱۹۲ بازی با لباس بارسا انجام داده و این آمار مربوط به سال‌های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۵ است. در این مدت او توانسته ۴ عنوان قهرمانی لالیگا و یک جام قهرمانی اروپا کسب کند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: