معاون فرماندار تهران گفت: از فردا ۱۵ آذر، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴        05 December 2019
 

ابوطالب فرنیانپور معاون فرماندار تهران صبح امروز(پنج‌شنبه) با حضور در سایت فرمانداری تهران در مصلی امام خمینی(ره) از فرایند انتخابات بازدید کرد.

وی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره وضعیت ثبت‌نام از داوطلبان گفت: در چهار روز گذشته ما شاهد استقبال خوب داوطلبان برای ثبت‌نام بودیم که به همین منظور تمهیدات لازم دیده شد و تاکنون با هیچ مشکلی مواجه نبوده‌ایم.

معاون فرماندار تهران ادامه داد: در روز اول مشکلات کوچکی داشتیم که البته خللی در روند ثبت نام ایجاد نکرد و به سرعت نیز رفع شد.

فرنیانپور اظهار داشت: به طور مثال بر اساس ارزیابی‌ها به این نتیجه رسیدیم که باید ۱۰ نفر را به مجموعه اضافه کنیم تا روند ثبت نام تسریع شود. این اقدام انجام گرفت و شما شاهد برگزاری این روند در کمال آرامش بودید.

وی در پاسخ به سوالی درباره آخرین آمادگی‌ها برای ثبت نام از دواطلبان با توجه به نزدیک شدن به آخر هفته و پایان مهلت نام‌نویسی، افزود: پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه انجام گرفته و ما آمادگی ثبت نام از داوطلبان در ایام آخر هفته را داریم. با توجه به تمهیداتی که از قبل پیش‌بینی شده، ما در ایام پایانی مهلت ثبت‌نام، مشکلی در روند نام نویسی نخواهیم داشت.

نماینده تهران در مجلس در پاسخ به سوالی در زمینه آخرین آمادگی‌ها برای ثبت نام از داوطلبان مجلس خبرگان رهبری نیز اضافه کرد: از فردا ۱۵ آذر، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری آغاز می‌شود و برای این منظور همه ملزومات فراهم شده است تا داوطلبان نام نویسی خود را انجام دهند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: