سرپرست مرکز بهداشت کلاله از مرگ ۶ نفر به علت عفونت حاد تنفسی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶        05 December 2019

۶ نفر در کلاله به علت عفونت حاد تنفسی جان باختند
رشید آتا صبح امروز در کارگروه سلامت این شهرستان با اشاره به شیوع آنفلوآنزا و همچنین مرگ ۶ شهروند در اثر عفونت حاد تنفسیاظهارداشت: با آزمایش‌های انجام شده بر روی ۳ نمونه، ابتلای این فوتی‌ها به آنفلوآنزا منفی قطعی بوده و در مورد افراد دیگر هنوز نتیجه قطعی اعلام نشده است.

وی گفت: از ۴۷ بیمار حاد تنفسی شامل ۱۶ مرد و ۳۱ زن بستری شده در بیمارستان کلاله، دو نفر مبتلا به بیماری آنفولانزا بوده که تحت درمان قرار گرفتند.

فرشید قرناس قمیش، مدیر آموزش و پرورش کلاله هم در این کارگروه اظهار داشت: با همکاری خانه‌های بهداشت کار پایش بیماری آنفولانزا در مدارس در حال انجام است. امیدواریم این پایش همچنان استمرار داشته باشد.

علی رزاقی، معاون فرماندار این شهرستان نیز بیان داشت: ۱۳ نیروی مستقر در خانه‌های بهداشت و مرکز جامع سلامت با حضور دو پزشک، دو ماما و ... به ۶۲۷ نفر از عشایر مستقر در دهستان تمران خدمات بهداشتی و درمانی ارائه داده‌اند.

وی در ادامه با انتقاد از اجرایی نشدن برخی مصوبه‌های شورای سلامت این شهرستان گفت: تعطیلی محل فروش مرغ زنده که اقدام به کشتار و پَرکَنی هم می‌کنند یکی از مصوبه‌های این شورا است که باید از سوی دستگاه‌های متولی اجرایی شود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: