امام جمعه موقت اصفهان در گفتگو با پارسینه:
امام جمعه موقت اصفهان ضمن اعلام انصراف علی لاریجانی از شرکت در انتخابات مجلس یازدهم وی را از نیرو‌های بالقوه نظام دانست و حضور ایشان در مجلس یازدهم قطعا لازم بود.
کد خبر: ۶۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴        04 December 2019
تقی‌رهبر در گفتگو با پارسینه با اشاره به اعلام انصراف علی لاریجانی از شرکت در انتخابات مجلس یازدهم اظهار داشت: آقای لاریجانی از نیرو‌های بالقوه نظام هستند و قطعا حضور ایشان در مجلس یازدهم لازم بود. اما به هر حال ایشان تصمیم به کناره‌گیری از مجلس شورای اسلامی گرفته‌اند که باید به نظر و تشخیص‌اش احترام بگذاریم.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز در ادامه صحبت‌هایش گفت: اینکه گروهی سعی دارند اینطور بگویند که لاریجانی از جریان اصولگرایی جدا شده است، قطعا نمی‌تواند حرف درستی باشد. چرا که ایشان از جریان اصولگرایی وارد فعالیت سیاسی شده است و رفتارش نشان می‌دهد همچنان به ارزش‌های اصولگرایی تعهد دارد و به عنوان جزیی از بدنه اصولگرایی در عرصه سیاسی فعالیت می‌کند.
 
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختلافاتی که رییس مجلس با برخی از طیف‌های اصولگرایی دارد، تاکید کرد: اختلاف سلیقه و بحث و جدل چیزی نیست که نشانه‌ای از کدورت یا فاصله افتادن بین نیرو‌های یک سلیقه سیاسی باشد. به هر حال هر کسی نظری دارد و خود را مقید به اصولی می‌داند. پس طبیعی است همه مثل هم فکر نکنند و برای اینکه بخواهند منویات خودشان را به کرسی بنشانند، در این میان بحثی و ... انجام شود.
 
امام جمعه موقت اصفهان در ادامه اظهاراتش درباره موضع جدید اعضای جبهه پایداری گفت: من هم شنیده‌ام دوستان پایداری شرط و شروطی را برای اتحاد مطرح کرده‌اند. به عنوان کسی که سال‌های سال در مناسبات جبهه اصولگرایی فعالیتی جدی دارم، به همه اصولگرایان پیشنهاد می‌دهم با در نظر گرفتن اینکه اصولگرا‌ها با هدف تمام کردن بحران‌های اخیر برای شرکت در انتخابات مجلس آماده می‌شوند، سعی کنند اختلافاتی را که خیلی مهم هم نیستند کنار بگذارند تا انشاءالله بتوانیم در مجلس یازدهم حضوری پررنگ داشته باشیم و بتوانیم کشور را از بحران‌های فعلی نجات بدهیم.
 
محمدتقی رهبر در پایان سخنانش گفت‌: ایران روز‌های دشواری را سپری می‌کند. به همین دلیل هم اصولگرا‌ها و هم اصلاح‌طلبان باید با در نظر گرفتن اینکه دشمن برای سرد شدن انتخابات هر کاری را می‌کند، طوری در فعالیت‌های انتخاباتی عمل کنند که انشاءالله نظام جمهوری‌اسلامی انتخاباتی عظیم را به نمایش بگذارد و به دنیا ثابت کند که محال است تحریم‌ها مردم را از نظام دلسرد کنند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: