سخنگوی کمیسیون انرژی از حضور بیژن زنگنه در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت در این جلسه وزیر نفت به محورهای 9گانه مدنظر نمایندگان و مساول پیش آمده درباره طرح اصلاح قیمت بنزین پاسخ داد.
کد خبر: ۶۶۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲        26 November 2019

سکینه الماسی، با اشاره به حضور بیژن زنگنه وزیر نفت در کمیسیون انرژی مجلس گفت در این نشست محورهای ۹گانه استیضاح زنگنه و مباحثی چون کارت سوخت و افزایش قاچاق سوخت مورد بررسی قرار گرفت.

وی،با بیان اینکه استیضاح زنگنه در ۹ محور مطرح شده است، گفت: اجرا نکردن قانون هدفمندی و ارائه اطلاعات نادرست درباره عدم افزایش قیمت بنزین از جمله سئوال‌هایی بودند که نمایندگان امروز از وزیر نفت داشتند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس از ادامه بررسی سوالات نمایندگان در جلسه روز یکشنبه، ۱۷ آذرماه در کمیسیون انرژی خبر داد و اضافه کرد: با توجه به اینکه بعضی موارد مطرح شده توسط وزیر نفت نیاز به توضیحات بیشتر و ارائه مدارک و آمارهای دقیق‌تری توسط وی داشت، ادامه بررسی‌ها به ظهر روز یکشنبه، ۱۷ آذرماه موکول شد.

وی ادامه داد: قرار شد، وزیر نفت با اسناد و مدارک دقیق‌تر دوباره در جلسه کمیسیون انرژی در تاریخ مزبور حضور پیدا کند و سئوالات را در ۹ محور اعلامی، پاسخ دهد.ما چون هفته آینده به حوزه های انتخابیه می رویم، ناچار بودیم امروز جلسه را تشکیل دهیم که طبق آئین نامه اقدام کرده باشیم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: