پلیس فدرال آمریکا در تلاش بوده تا مصاحبه‌ای با فرد افشاگر پرونده رسوایی اوکراین گیت صورت دهد.
کد خبر: ۶۶۳۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۴        21 November 2019

بنا به گزارش‌های خبری، پلیس فدرال آمریکا به دنبال مصاحبه با افشاگر پرونده رسوایی «اوکراین گیت» بوده است، که اخیرا شکایتی را علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در خصوص مکالمه تلفنی جنجالی ماه ژوئیه او با ولودیمیر زلنسکی، همتای اوکراینی‌اش صورت داد.

اولین بار یاهونیوز گزارش داد که یکی از ماموران اف بی آی در دفتر واشنگتن در ماه اکتبر با یکی از وکلای فرد افشاگر تماس گرفته است. بنا به گزارش این پایگاه خبری این مصاحبه صورت نگرفته و برنامه ریزی درباره آن انجام نشد. همچنین مسائلی که قرار بود در این مصاحبه مطرح شود نیز مشخص نشده است.

مارک زاید، یکی از وکلای فرد افشاگر پرونده اوکراین گیت و همچنین پلیس فدرال آمریکا از اظهارنظر در خصوص خبر یاهو نیوز خودداری کرد.

ان بی سی نیوز به نقل از یک منبع آگاه گزارش داد اف بی آی به دنبال مصاحبه با فرد افشاگر است، ولی قرار نیست از این فرد تحقیقات و بازجویی صورت گیرد.

درخواست پلیس فدرال آمریکا برای مصاحبه با فرد افشاگر در حالی صورت گرفت که دموکرات‌های مجلس نمایندگان در حال پیگیری موضوع استیضاح رئیس جمهور هستند و در این راستا چندین تن از اعضای دولت او را برای ارائه شهادت به کمیته‌های مجلس احضار کردند.

ترامپ و متحدان جمهوری خواه او بار‌ها خواستار افشای هویت فرد افشاگر شدند با این حال با مخالفت دموکرات‌های مجلس نمایندگان روبرو شده‌اند.

کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان که دموکرات‌ها اکثریت آن را در دست دارند، برای دومین هفته شاهد جلسات علنی در پرونده استیضاح و برکناری ترامپ بوده است. قرار است در روز‌های آتی، شماری از نمایندگانی که از شاهدان اصلی این پرونده محسوب می‌شوند، برای شهادت در برابر نمایندگان حاضر شوند.

 

منبع:پایگاه خبری هیل

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: