صبح امروز صورت گرفت؛
تلویزیون رسمی سوریه و خبرگزاری سانا صبح امروز از شنیده شدن صدای انفجار‌های شدید در نزدیکی فرودگاه دمشق خبر داده، اما به جزئیات آن اشاره‌ای نکردند.
کد خبر: ۶۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶        19 November 2019

حملات هوایی متقابل اسرائیل و سوریه در جولان اشغالی
 
خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) صبح امروز از شنیده شدن صدای انفجار‌های شدید در نزدیکی فرودگاه دمشق خبر داد.

در همین حال، خبرگزاری اسپوتنیک روسیه به نقل از منابع خود نوشت که  تعدادی موشک از سمت جولان اشغالی به سمت پایگاه‌های نظامی جنوب دمشق شلیک شد که پدافند هوایی سوریه توانست بیشتر موشک‌ها را بر فراز آسمان منهدم کند.

منابع امنیتی سوریه به اسپوتنیک گفتند که جنگنده‌های اسرائیلی تلاش داشتند تا یکی از پایگاه‌های نظامی در جنوب سوریه را با موشک‌های هوا به زمین هدف قرار دهند که پدافند هوایی ارتش سوریه توانست بیشتر آن‌ها را در نزدیکی استان «قنیطره» منهدم کند.

از طرف دیگر خبرگزاری رویترز با بیانیه ارتش اسرائیل اشاره کرد که گفته شده است آژیر‌های خطر در منطقه «جولان اشغالی» به صدا درآمده است. سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد که سامانه «گنبد آهنین» چهار موشک شلیک شده از سمت سوریه را بر فراز شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی هدف‌گیری و ساقط کند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز نوشتند که آژیر‌های خطر در شهرک‌های منطقه جولان و «الجلیل» به صدا در آمدند و اهالی این شهرک‌ها نیز گفته‌اند که صدای انفجار‌های متعدد را همراه با به صدا در آمدن آژیر‌های خطر شنیده‌اند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: