رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رشته های بدون کنکور تکمیل ظرفیت در نظر گرفته شده که با روند متفاوت اجرایی از ۲۸ آبان آغاز می شود.
کد خبر: ۶۵۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲        13 November 2019
دکتر ابراهیم خدایی افزود: با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مرحله تکمیل ظرفیت برای کنکور سراسری در رشته‌های بدون آزمون اجرا می‌شود.

وی افزود: این مرحله از تکمیل ظرفیت متفاوت از روند انتخاب رشته است و افراد در رشته‌هایی که اعلام شده و واجد شرایط هستند به دانشگاه‌ها مراجعه می‌کنند و پس از آن دانشگاه‌ها اسامی را برای تایید به سازمان سنجش آموزش کشور ارسال می‌کنند.

رئیس سازمان سنجش اظهار داشت: پس از بررسی واجدین شرایط، نتایج قبولی در مهلت اعلام شده، منتشر می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعیه سازمان سنجش حاوی کد رشته محل‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری که ظرفیت پذیرش آن‌ها تکمیل نشده است از ۲۷ آبان ماه ۹۸ در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org منتشر خواهد شد.

خدایی تاکید کرد: کلیه متقاضیان واجد شرایط (اعم از اینکه در آزمون ثبت‌نام کرده یا نکرده باشند) می‌توانند بر اساس مندرجات اطلاعیه در مرحله تکمیل ظرفیت با مراجعه به موسسات پذیرنده شرکت کنند.

رئیس سازمان سنجش گفت: اطلاعیه تکمیل ظرفیت از ۲۷ آبان منتشر می‌شود و داوطلبان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از ۲۸ آبان ۹۸ آغاز می‌شود و تا ۳۰ دی ماه ۹۸ ادامه دارد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: