ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با پارسینه:
مردم باید بدانند تک تک رای‌های‌شان می‌تواند پاسخی قاطع به دشمنان ایران باشد. در واقع باید به دشمنان نشان بدهیم، هر چقدر هم که با تحریم‌ها فشار را روی مردم زیاد کنند، امکان ندارد بتوانند ایرانی‌ها را نسبت به نظام و مسئولین بدبین کنند.
کد خبر: ۶۵۷۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳        10 November 2019

ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا در گفتگو با خبرنگار پارسینه ابراز امیدواری می‌کند اکثریت واجدین رای دادن در انتخابات مجلس یازدهم پای صندوق‌های رای بیایند.

دبیرکل حزب ایران زمین همچنین با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات آتی گفت: نظام جمهوری اسلامی در طول ۴ دهه‌ای که استقرار یافته است، همیشه و در هر شرایطی متکی به رای مردم بود و اساسا انگیزه برای انقلاب کردن به این دلیل بود تا حاکمیتی مردمی در ایران روی کار بیاید.

این فعال سیاسی اصولگرا در ادامه اظهار داشت: مردم باید بدانند تک تک رای‌های‌شان می‌تواند پاسخی قاطع به دشمنان ایران باشد. در واقع باید به دشمنان نشان بدهیم، هر چقدر هم که با تحریم‌ها فشار را روی مردم زیاد کنند، امکان ندارد بتوانند ایرانی‌ها را نسبت به نظام و مسئولین بدبین کنند. پس باید به آن‌ها گفت، بنشینید و تماشا کنید ایرانی‌ها چه مشارکت عظیمی در انتخابات خواهند داشت. همانطور که در راهپمایی‌های روز قدس و ۲۲ بهمن در صحنه حاضر می‌شوند، در انتخابات هم حضوری چشمگیر خواهند داشت.

رئوفیان با ذکر این نکته که «گروه‌های سیاسی هم باید منطق‌مداری پیشه کنند» افزود: برای اینکه مردم حس کنند حضورشان در پای صندوق‌های را حضوری توام با تاثیرگذاری خواهد بود، لازم است جریان‌های سیاسی در خلال فعالیت‌های تبلیغی‌شان حواس‌شان را به این جمع کنند که با بدرفتاری و اتهام زدن به رقیب باعث ناامیدی مردم نشوند.

او افزود: در واقع اگر جامعه به این ذهمنیت برسد که سیاسیون وارد دعوای قدرت شده‌اند و برای رسیدن به هدف حاضر به انجام دادن هر کاری هستند به طور طبیعی نسبت به رای دادن دلسرد شده و تصمیم به عدم مشارکت در انتخابات می‌گیرند که این احتمال دقیقا در راستای دشمنان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی است.

فعال سیاسی همچنین تاکید کرد: الان در مقطعی نیستیم که بتوانیم نسبت به وضعیت فعلی و سرنوشت آتی کشور بی‌تفاوت باشیم. ایران روز‌های بسیار دشواری را پیش روی خود می‌بیند که اگر هوشیار نباشیم و با بدرفتاری فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنیم، به طور یقین وضعیت از این هم بدتر خواهد شد. پس همه باید در قدم اول از تندروی پرهیز کنیم و قرار را بر این بگذاریم که با رویکردی منطقی فعالیت‌های‌مان را پیگیری کنیم.

ابوالقاسم رئوفیان در پایان سخنانش گفت: به تندرو‌های گروه‌های مختلف سیاسی این هشدار را می‌دهم، در صورتی که از اقدام‌های خود دست نکشند به زودی توسط همین مردم به حاشیه رانده خواهند شد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: