سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در واکنش به خبر منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر برکناری منصوریان، گفت: چنین موضوعی صحت ندارند و آن را تکذیب می کنم.
کد خبر: ۶۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۲        10 November 2019
احمد جمشیدی امروز در واکنش به خبر منتشر شده در رسانه‌ها مبنی بر برکناری منصوریان، گفت: چنین موضوعی صحت ندارند و آن را تکذیب می‌کنم.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا در روز‌های آتی قرار است در مورد رفتن منصوریان تصمیم‌گیری شود یا خیر، عنوان کرد: جلساتی داریم، اما هنوز در مورد برکناری منصوریان تصمیمی گرفته نشده است.

بنابرگزارش،  برخی رسانه‌ها از شب گذشته اعلام کرده بودند هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن در مورد عملکرد علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه تشکیل جلسه داده و در پایان وی را از سمت خود برکنار کردند.

این در حالی است که تیم فوتبال ذوب‌آهن روز گذشته و در هفته دهم مسابقات لیگ برتر در تبریز مقابل ماشین‌سازی قرار گرفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا پنجمین باخت سبز‌پوشان ثبت شود.

شاگردان منصوریان تا پایان هفته دهم تنها با یک برد، ۴ تساوی و ۵ شکست و ۷ امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند که آمار بسیار ضعیفی برای این تیم محسوب می‌شود و آن‌ها را در منطقه خطر قرار داده است.

قبل از این نیز چند جلسه بین سرمربی و هیأت مدیره باشگاه تشکیل و در خصوص نتایج و عملکرد منصوریان صحبت شده بود؛ همچنین بازی با شاهین بوشهر آخرین فرصت منصوریان بود که با پیروزی ذوب‌آهن همراه بود.

البته پیش از دیدار با پیکان و در حالی که باشگاه چند‌بار حمایت خود را از منصوریان اعلام کرده بود، برخی از رسانه‌ها خبر از رفتن وی از ذوب‌آهن را به صورت قطعی دادند، اما باشگاه این خبر را تکذیب کرده بود؛ مشخص نیست این شایعات از کجا به رسانه‌ها منتقل می‌شود و هر بار حواشی ناخوشایندی را برای این باشگاه قدیمی به همراه دارد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: