یکی از بازیکنان گفت بازیکنان جوان شرایط مالی خوبی ندارند و دریافتی‌های‌شان آنقدر کم بوده که نمی‌توانند به زندگی‌شان برسند. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان ضمن تأیید صحبت‌های آنها گفت که خود و دستیارانش هم دستمزد ماه‌های اخیر را نگرفته‌اند.
کد خبر: ۶۵۶۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵        09 November 2019

مشورت بازیکنان تیم فوتبال استقلال و استراماچونی به نشست خبری کشیده شد.

در حالی که به نظر می‌رسید تیم فوتبال استقلال با برد ۵ بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان به آرامش رسیده باشد، اما اظهارات آندره‌آ استراماچونی در نشست خبری نشان داد که وضعیت آبی‌پوشان به لحاظ مالی خوب نیست.

در رختکن، برخی از بازیکنان باتجربه سراغ استراماچونی رفتند تا درباره شرایط مالی بازیکنان جوان صحبت کنند. یکی از بازیکنان گفت بازیکنان جوان شرایط مالی خوبی ندارند و دریافتی‌های‌شان آنقدر کم بوده که نمی‌توانند به زندگی‌شان برسند. سرمربی ایتالیایی آبی‌پوشان ضمن تأیید صحبت‌های آنها گفت که خود و دستیارانش هم دستمزد ماه‌های اخیر را نگرفته‌اند.

همین مسئله باعث شد تا استراماچونی از وریا غفوری بخواهد به نشست خبری بیاید تا به عنوان نماینده بازیکنان درباره مشکلات مالی صحبت کند. باشگاه استقلال و به خصوص اعضای هیئت مدیره هم در تلاش هستند تا حقوق عقب افتاده استراماچونی و دستیارانش و همچنین بازیکنان را هم پرداخت کند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: