رئیس سازمان لیگ فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور گفت: تیم فولاد مبارکه سپاهان در مجموع سه دور مسابقات لیگ دوچرخه‌سواری کشور به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.
کد خبر: ۶۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰        11 October 2019

محمود وفایی بعد از ظهر امروز در آئین اختتامیه مرحله نهایی لیگ برتر دوچرخه سواری کشور در تویسرکان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان با یک هزار و ۸۹ امتیاز، تیم پیشگامان کویر یزد و تیم بالابان چابهار مقام‌های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

وی بیان کرد: تمامی ملی پوشان دوچرخه سواری کشور در قالب ۱۱ تیم و ۱۲۰ دوچرخه سوار در دو رشته "استقامت" و "تایم تریل" در این مسابقات حضور داشتند و نفرات برتر ظرف ۱۰ روز آینده به مسابقات آسیایی ۲۰۲۰ کره جنوبی اعزام می‌شوند.

وفایی سطح فنی این دوره از مسابقات را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: نتایج و رکورد‌های ثبت شده در این دوره از مسابقات برای کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری رضایت بخش بود و کوچکترین حادثه‌ای در این دوره از مسابقات نداشتیم.

وی با اشاره به آب و هوا و شرایط اقلیمی تویسرکان تاکید کرد: شرایط آب و هوایی و طبیعت تویسرکان و میزبانی برای برگزاری مسابقات مطلوب بود و امیدواریم شاهد میزبانی بیشتر این شهرستان در لیگ برتر دوچرخه سواری کشور باشیم.

تویسرکان، ۱۸ و ۱۹ مهرماه امسال برای سومین بار در سال‌های اخیر میزبان مسابقات لیگ برتر دوچرخه سواری با حضور ۱۲۰ دوچرخه سوا در دو رشته استقامت و تام تریل بود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: