دلیل انتقال نورافکن از تیم امید به بزرگسالان چه بود؛
بعد از گذشت دو روز اما اتفاقی رخ داد که باعث شوک جامعه فوتبال شد که شاید مارک ویلموتس هم مربی ای باشد که بر اساس سفارش ها بازیکن به تیم ملی دعوت می کند!
کد خبر: ۶۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰        09 October 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

  وقتی لیست تیم ملی بزرگسالان برای دو دیدار رسمی و انتخابی جام جهانی قطر مقابل کامبوج و بحرین از سوی مارک ویلموتس اعلام شد بسیاری از کارشناسان فوتبال دست به تمجید از سرمربی بلژیکی پرداختند چرا که عقیده داشتند خط خوردن علیرضا جهانبخش، وریا غفوری و مهدی ترابی به دلیل افت‌شان در یکی دوماه اخیر از نکات مثبت این لیست است که هیچ بازیکنی از پیش تعیین شده قرار نیست عضوی از لیست 23 نفره باشد.

بعد از گذشت دو روز اما اتفاقی رخ داد که باعث شوک جامعه فوتبال شد که شاید مارک ویلموتس هم مربی ای باشد که بر اساس سفارش ها بازیکن به تیم ملی دعوت می کند!

ماجرا از این قرار است که طبق قانون سازمان لیگ هر باشگاهی که بیش از سه بازیکن در تیم ملی بزرگسالان داشته باشد می تواند درخواست تعویق بازی هایش را در لیگ برتر یا جام حذفی داشته باشد. به همین خاطر بازی پرسپولیس در جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان لغو و به تاریخ دیگری موکول شد چرا که پرسپولیسی ها بیش از سه بازیکن در تیم ملی بزرگسالان دارند. علیرضا بیرانوند، حسین کنعانی زادگان، محمد نادری، وحید امیری و احمد نوراللهی پنج بازیکنی از سرخپوشان هستند که تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

سپاهان اما فقط سه بازیکن در تیم ملی داشت؛  پیام نیازمند، مرتضی منصوری و محمد محبی! به همین خاطر دیدار این تیم در جام حذفی مقابل پیکان در مرحله یک هشتم نهایی لغو نمیشد تا اینکه به یکباره امید نورافکن از تیم امید به تیم ملی بزرگسالان منتقل شد تا تعداد ملی پوش های سپاهان به عدد چهار برسد و دیدار این تیم نیز برای جام حذفی لغو شد!

اضافه شدن یک بازیکن بعد از اعلام لیست بیست و سه نفره از سوی ویلموتس باعث شگفتی بسیاری از هواداران فوتبال شده و این سوال در ذهن آنها بوجود آمده که آیا یک تیم قدرت و نفوذ بیشتری در فدراسیون فوتبال دارد یا خیر؟

پیشتر فرهاد مجیدی در برنامه فوتبال برتر اعلام کرده بود که محمدرضا ساکت به او دستور داده بود تا هافبکی به اسم «آغاسی» هیچوقت نباید به تیم امید دعوت شود و همین دستورها بود که باعث شد من از تیم امید استعفا کنم!

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: