مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در محور مهران، گفت: در حال حاضر ترافیک در محور اهواز به بستان منتهی به چزابه، در محور خرمشهر منتهی به پایانه شلمچه و در جاده منتهی به مرزی خسروی، نیمه‌سنگین است.
کد خبر: ۶۴۱۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱        08 October 2019

ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مرز‌های چهارگانه اظهار داشت: امروز به دلیل واژگونی تانکر حمل سوخت در محور ایلام، ترافیک سنگین رخ داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: البته حدود ساعت ۱۲:۳۰ امروز این تانکر واژگون‌شده توسط عوامل راهداری از جاده خارج شد، اما به دلیل آنکه ترافیک زیادی پس از بروز این اتفاق پس زده شده بود، کماکان ترافیک محور مهران در ایلام، سنگین است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور اهواز به بستان منتهی به مرز چزابه نیمه سنگین است.

محرابی‌نیا بیان کرد: همچنین هم‌اکنون ترافیک در محور خرمشهر منتهی به پایانه شلمچه و در جاده منتهی به پایانه مرزی خسروی نیز نیمه‌سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: زائران و مسافران می‌توانند با ارسال عدد ۴۰ به سامانه ۱۰۰۰۱۴۱ از آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به مرز‌های چهارگانه مطلع شوند.

* ترافیک سنگین در برخی مقاطع هراز

محرابی‌نیا گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مقاطع پیچ پرن و سه راهی چلاو هستیم.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در تونل شماره ۳ محور چالو‌س، گفت: هم‌اکنون تردد در مسیر رفت و برگشت محور‌های فیروزکوه و آزادراه قزوین-رشت روان است.

‌وی اضافه کرد: در حال حاضر طبق اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری، ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران مقاطع پل کردان، پایانه کلانتری، پل کلاک و ساسانی نیمه سنگین است.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر ۲۲۴۶ دستگاه تردد شمار و ۷۹۴ دستگاه دوربین نظارت تصویری تردد، ترافیک و آخرین وضعیت جاده‌ها را رصد می‌کنند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: