نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‎گوید که دونالد ترامپ خطرناک‌ترین رئیس جمهور تاریخ این کشور است.
کد خبر: ۶۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹        21 September 2019
برنی سندرز نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا در جدیدترین اظهارات خود دونالد ترامپ را خطرناک‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکا توصیف کرده که نباید اجازه انتخاب مجدد به آن داده شود.

نماینده " ورمونت " و نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ گفته که اطمینان دارد بهترین گزینه‎ای است که برای شکست دونالد ترامپ تلاش می‎کند.

وی می‎گوید، "با وجود زشتی‌ها و حماقت‌هایی که در این راه وجود دارد، اما برای آنکه به چشم خود شاهد از میدان به در کردن دونالد ترامپ باشد پا پیش گذاشته است. "

سندرز می‎افزاید "این امر کاملاً اقدامی ضروری است که ما بتوانیم خطرناک‌ترین رئیس جمهور در تاریخ آمریکا را که نژادپرست، طرفدار تبعیض جنسی، متعصب و از همه مهمتر یک دروغگوی واقعی است شکست دهیم؛ بنابراین نباید به او اجازه داده شود تا مجدداً انتخاب شود. "

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ادامه داد "من به همراه افراد دیگر به نتیجه رسیدم که در واقع ما قوی‌ترین کارزار برای شکست دادن دونالد ترامپ را در اختیار داریم. "

برنی سندرز با بیان اینکه با وجود درآمد عظیمی که در آمریکا بدست می‌آید، اما نابرابری ثروت کاملاً مشهود است گفته که "۸۷ میلیون نفر خدمات درمانی دریافت نمی‌کنند. جوان بسیاری در آمریکا هستند که قدرت ورود به دانشگاه را ندارند و جوانانی که مدارس را به خطر بدهی بسیار ترک می‌کنند. "

وی همچنین در بخش دیگری سیستم عدالت کیفری آمریکا را ناقص دانسته که نژادپرستی و تبعیض نژادی در آن وجود دارد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: