جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا اعلام کرد:
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از آمادگی تمامی زیر ساخت‌ها از کنگاور تا خسروی برای برگزاری پیاده روی اربعین خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱        18 September 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

  سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در مرز خسروی با اعلام آمادگی کامل زیر ساخت‌ها در استان کرمانشاه برای پیاده روی اربعین گفت:: بحمد الله با بازدیدی که از دیروز در استان آغاز شده آمادگی کامل در این استان دیده می‌شود و ما امیدواریم از مرز خسروی و در خاک عراق نیز این هماهنگی‌ها و زیر ساخت‌ها به نحو مطلوب برسد.

وی افزود: تمام تلاش و همت مسئولین استانی، محلی و فرماندهان مستقر در مرز برای تسهیل تردد زائران است و مشکل خاصی مشاهده نمی‌شود و پایانه مرزی خسروی آماده پذیرایی از زوار ابا عبدالله (ع) است.

فتحی زاده افزود: به نیرو‌های خود در ناجا و مرزبانی تاکید کردیم آمادگی کامل برای حفظ امنیت و پذیرایی از زائران را تا زمان برگشت داشته باشند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به افزایش جمعیت زایران اربعین حسینی در روز‌های آینده در مرز گفت: طبق گزارش‌های ارائه شده هر روز به جمعیت زائران اباعبدالله الحسین (ع) افزوده می‌شود و با نزدیک شدن به ایام اربعین شاهد افزایش بیش از پیش زائرین خواهیم بود.

همچنین تاکنون مشکل ترافیکی خاصی در راه‌های مواصلاتی به مرز‌های عبوری به عراق نداشته ایم و تردد تمام مسیر‌ها روان گزارش شده و با افزایش سفر‌ها در مسیر مرز‌های استان توصیه‌های لازم نیز به پلیس داده شده است.

فتحی زاده در پایان به زائران توصیه کرد حتما با در دست داشتن مدارک کافی و لازم، گذرنامه و ویزای معتبر، به مرز‌ها مراجعه کنند، زیرا چنانچه مدارک آن‌ها ناقص باشد به هیچ عنوان اجازه عبور از مرز داده نخواهد شد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: