دستور ویژه رئیسی درباره برخی احکام پرونده‌های اخیر؛
یک مقام آگاه از صدور دستور ویژه رییس قوه قضاییه در خصوص احکام صادره در برخی پرونده‌های اخیر خبر داد.
کد خبر: ۶۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹        08 September 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

از زمانی که ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس قوه قضائیه سکان هدایت این قوه را بر عهده گرفته، بر خلاف پیش بینی های رسانه های معاند نظام و از جمله برخی منتقدین نسبت به حضور وی در این پست حساس و کلیدی کشور، رئیسی به خوبی نشان داده به چه شکلی از خجالت مفسدین اقتصادی و دزدان بیت المال برمی آید و از طرفی گوش شنوا برای شنیدن انتقادات موجه به این دستگاه دارد.

در روزهای اخیر و پس از صدور احکام سنگین برای برخی از متهمان و بازداشت شدگان امنیتی، انتقاداتی به صدور احکام سنگین از سوی دادگاه برای متهمین شده بود که باز هم رئیس دستگاه قضا با هوشمندی مثال زدنی نشان داد که واکنش سریع و قابل تحسینی نسبت به موضوع مطرح شده داشته و دارد و از این منظر به اصطلاح به خوبی، مخالفان، رسانه های معاند و ضد انقلاب را «آچمز» می کند.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرده سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه،دستور ویژه‌ای در خصوص احکام صادره در برخی پرونده‌های اخیر صادر کرد.

بنابراین گزارش، رئیس قوه قضاییه در خصوص آرا صادره از سوی یکی از شعب دادگاه انقلاب در برخی از پرونده‌های اخیر دستور داد به سرعت و تحت نظارت رییس کل دادگستری تهران تجدیدنظر و رسیدگی منصفانه صورت گیرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: