آخرین روز نقل و انتقالات و بمب جدید؛
در صورتی که گوچی به فوتبال هلند برگردد پرونده حضور این بازیکن در فوتبال ایران برای همیشه بسته می شود چرا که با قراردادی حداقل دو ساله برای تیمی هلندیف گوچی تا پایان فوتبالش در هلند خواهند بود چون شرایط سنی او طوری است که بعید بنظر می رسد بعد از پایان قراردادش و در سن 34 سالگی به فوتبال ایران برگردد اما اگر توافقی بین او و باشگاه جدیدش حاصل نشود بعید نیست او در روزهای آغازین فوتبال ایران به یکی از تیم های متمول فوتبال ایران منتقل شود.
کد خبر: ۶۲۱۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۵        21 August 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

  مهاجم سابق تیم ملی ایران که آمار خوبی در گلزنی با پیراهن سفید ایران داشت در آستانه جدا شدن از تیمش است. گمانه زنی‌ها حکایت از بازگشت گوچی به فوتبال هلند خبر می دهد اما نقل و انتقالات لحظه آخری در فوتبال ایران، چیزی نیست که به راحتی بتوان از آن عبور کرد.

یک رسانه معتبر قبرسی از جدایی رضا قوچا‌ن‌نژاد، مهاجم ایرانی تیم آپوئل نیکوزیا خبر داد. به گزارش سایت Alphanews قبرس، تیم آپوئل نیکوزیا با وجود جذب بازیکنان متعدد به خاطر صعود تا مرحله چهارم حذفی لیگ قهرمانان اروپا شاید در روزهای باقی‌مانده نقل‌وانتقال‌های تابستانی بخواهد همچنان به تقویت خود ادامه دهد.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود رضا قوچان‌نژاد و روم به عنوان نامزدهای اصلی خروج از فهرست آپوئل این تیم را ترک کنند. رضا قوچان‌نژاد با وجود روی کار آمدن سرمربی جدید آلمانی در آپوئل همچنان جایگاهی در فهرست بازیکنان بازی‌های رسمی این تیم ندارد. این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران پیش از این اعلام کرده بود تمایل دارد تا به فوتبال باشگاهی هلند بازگردد.

در صورتی که گوچی به فوتبال هلند برگردد پرونده حضور این بازیکن در فوتبال ایران برای همیشه بسته می شود چرا که با قراردادی حداقل دو ساله برای تیمی هلندیف گوچی تا پایان فوتبالش در هلند خواهند بود چون شرایط سنی او طوری است که بعید بنظر می رسد بعد از پایان قراردادش و در سن 34 سالگی به فوتبال ایران برگردد اما اگر توافقی بین او و باشگاه جدیدش  حاصل نشود بعید نیست او در روزهای آغازین فوتبال ایران به یکی از تیم های متمول فوتبال ایران منتقل شود.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: