معاون عملیات حج تمتع هلال احمر خبر داد
معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، ۱۳ زائر در مکه و مدینه به دلیل بیماری جان باخته اند.
کد خبر: ۶۲۰۲۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۲        18 August 2019
محمودرضا فقیهی با اشاره به اینکه زائرین بیمار از فرودگاه جده به ایران منتقل شدند، افزود: این زائرین با نظر کمیسیون اعزام مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر و با هماهنگی ستاد حج و زیارت مکه مکرمه برنامه ریزی انتقال این بیماران روز جمعه ۲۵ مرداد تعیین شد.

وی افزود: این زائرین به دلایل بیماری‌های مختلف و ناتوانی جسمانی با نظر کمیسیون اعزام به همراه ۶ پزشک و پرستار از فرودگاه جده با هواپیمایی جمهوری اسلامی به ایران اعزام شدند.

فقیهی اظهار کرد: هر چند تعداد مراجعات حجاج به مراکز درمانی بعد از ایام تشریق تاحدودی افزایش یافته است، اما مراجعین عمدتا به علت سرماخوردگی و گرفتگی عضلات و ... خواستار دریافت خدمات درمانی هستند.

معاون عملیات حج تمتع مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: کادر پزشکی اعزامی به سرزمین وحی تا پایان عملیات حج آماده ارائه خدمات درمانی و پزشکی به زائرین است.

فقیهی گفت: از آغاز عملیات حج تاکنون، ۱۳ زائر در مدینه منوره و مکه مکرمه جان باختند، که بیشترشان مشکلات بیماری‌های قلبی و ریوی داشته اند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: