علیرضا عبدالهی به دیدار رده بندی وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان راه یافت، اما محمد نخودی در وزن ۷۴ کیلوگرم حذف شد.
کد خبر: ۶۱۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸        14 August 2019
دیدار‌های شانس مجدد پنج وزن دوم رقابت‌های کشتی آزاد جوانان قهرمانی جهان ظهر امروز در شهر تالین استونی برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم محمد نخودی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ از سد داوود علیزالاف از بلاروس گذشت وی در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۱۴ بر ۷ مغلوب داوید کار از کشور آمریکا شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، نخودی به گروه بازنده‌ها رفت. وی در این گروه مقابل دیوید بیتانوف از روسیه با نتیجه ۶ بر ۳ مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۹۲ کیلوگرم علیرضا عبداللهی در دور نخست با نتیجه ۹ بر ۲ مغلوب آلان باگایف از روسیه شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده‌ها راه یافت. وی ابتدا در این گروه با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ پولات پولاتچی از ترکیه را شکست داد و در دور بعد نیز با نتیجه ۴ بر صفر از سد آسخاب حمزاتوف از آذربایجان گذشت و راهی دیدار رده بندی شد. عبدالهی در این دیدار مقابل ارطغرل آگجا از آلمان قرار می‌گیرد.

امشب و در مسابقات پایانی پنج وزن امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم به مصاف ماسون پاریس از آمریکا می‌رود و علیرضا عبدالهی نیز با آگجا از آلمان کشتی می‌گیرد.

در روز نخست این مسابقات تیم ایران توسط امیرحسین مقصودی و عباس فروتن در اوزان ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا و توسط محمدصادق فیروزپور در وزن ۷۰ کیلوگرم صاحب مدال برنز شده بود.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: