رئیس بنیاد مستضعفان گفت: سیاست بنیاد مستضعفان، محرومیت‌زدایی و توانمندی است و فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد و توسعه ظرفیت‌های موجود، با جدیت توسط این بنیاد دنبال می‌شود.
کد خبر: ۶۱۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰        09 August 2019

فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد کشور با جدیت دنبال می‌شود

 به نقل از استانداری آذربایجان غربی، پرویز فتاح در جریان دیدار با استاندار آذربایجان غربی از آغاز مطالعه و برنامه‌ریزی لازم برای رفع محرومیت از شهرستان چالدران خبر داد و گفت: بنیاد مستضعفان سیاست‌های یکپارچه‌ای برای محرومیت‌زدایی در پیش گرفته و برای محرومیت‌زدایی همراه دولت است.

وی از آغاز مطالعه و برنامه‌ریزی لازم برای رفع محرومیت از شهرستان چالدران خبر داد و گفت: سیاست بنیاد مستضعفان، محرومیت‌زدایی و توانمندی است و فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد و توسعه ظرفیت‌های موجود با جدیت توسط این بنیاد دنبال می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی نیز در این دیدار ضمن اشاره به وضعیت اقدامات دولت در راستای رفع محرومیت از شهرستان‌های چالدران و تکاب تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که در بنیاد مستضعفان وجود دارد امید آن داریم تا نگاه ویژه به همراهی با دولت برای رفع محرومیت از چهره برخی شهرستان‌های استان داشته باشد.

محمد مهدی شهریاری با تقدیر از تلاش‌های محمد سعید کیا رئیس سابق بنیاد مستضعفان، انتصاب پرویز فتاح را به سمت ریاست بنیاد مستضعفان تبریک گفت و افزود: با توجه به سابقه درخشانی که آقای فتاح در حوزه‌های مختلف از جمله کمیته امداد داشته امیدواریم در مسئولیت جدید نیز عنایت ویژه‌ای به آذربایجان غربی از طریق سرمایه گذاری هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان داشته باشند.

همچنین در جلسه بررسی راهکار‌های توسعه شهرستان چالدران که در استانداری و با حضور استاندار آذربایجان غربی نیز برگزار شد اعضای جلسه در مورد ایجاد بستر‌های لازم حمل و نقل جاده ای، توسعه شبکه‌های نوین ابیاری، آخرین وضعیت سد بابااحمد، سرانه تحصیلی و تخصیص چگونگی اعتبارات و بودجه لازم به بحث و تبادل نظر پرداختند.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: