جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سپاه مقتدر و سرافراز بیش از هر زمانی با اقتدار و سرافراز است و هر روز که از انقلاب می‌گذرد انقلاب اسلامی سرافرازتر میشود.
کد خبر: ۶۰۷۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵        23 July 2019

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم تشیع شهید نقیبی در یگان ویژه صابرین گفت: لباس سپاه مقدس‌ترین لباسی است که در طول تاریخ آن را می‌شناسیم؛ زیرا هزاران شهید از بهترین بندگان خدا با این لباس شهید شدند.

وی افزود: چهل سال است سپاه با همین لباس در حال پاسداری از انقلاب است. سپاه مقتدر و سرافراز بیش از هر زمانی با اقتدار و سرافراز است و هر روز که از انقلاب می‌گذرد انقلاب اسلامی سرافرازتر میشود.

جانشین فرمانده کل سپاه ادامه داد: شهیدان خالص‌ترین وجود خود را که جان آن‌هاست تقدیم کردند؛ این وضعیت وصف ناپذیری است که تا در آن قرار نگیریم نمی‌توان آن را وصف کرد. چهل سال اقتدار و سرافرازی که به وجود آمده به برکت خون شهداست

سردار فدوی تصریح کرد: ما پاسداران همچنان پای در کاب انقلاب هستیم و به تبعیت از امامان معصوم (ع) منتظر هستیم تا شهادت نصیب ما هم شود. اگر همه مستکبرین عالم بخواهند به یک قدرت واحد تبدیل شوند و در مقابل ما قرار گیرند در هر صحنه‌ای که بوجود می‌آید شکست و حقارت و سرافکندگی نصیب آن‌ها می‌شود، زیرا ما به قدرت الهی وصل هستیم.

وی ادامه داد: رزمندگانی که چهل سال است پشت سر امامین انقلاب اسلامی راه درست را انتخاب کرده‌اند و بر عهد و پیمانشان باقی ماندند به هیچ وجه بر عهدشان خللی واردنشده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: این راهی است که ما به سرانجام نیکی که خداوند وعده داده می‌رساند البته به شرط آنکه بندگانش در راهی که او وعده داده پابرجا و استوار باقی بمانند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: