پربازديدترين ويديوهای اينستاگرام؛
غیبت فردوسی پور در برنامه های صدا سیما ( اعم از برنامه نود و گزارش های فوتبالی) بیش از پنج ماه شده است. با این حال اما در بزنگاه‌ها بازهم مشخص می شود که همچنان اين چهره ورزشي محبوب مردم است.
کد خبر: ۶۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱        20 July 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

  غیبت فردوسی پور در برنامه های صدا سیما ( اعم از برنامه نود و گزارش های فوتبالی) بیش از پنج ماه شده است. با این حال اما در بزنگاه‌ها بازهم مشخص می شود که همچنان اين چهره ورزشي محبوب مردم است.

دوشنبه شب عادل فردوسي پور در ديداري دوستانه با پيراهن شماره ده و در تيم رسانه ورزش با ضربه چيپ دروازه حريف را باز كرد. اين گلزني عادل سو‍ژه فضاي مجازي شد به طوري كه بسياري از پيج هاي اينستاگرامي كه فالوئر و دنبال كننده بالايي دارند گلزني عادل را پست كردند و بازديد بالايي خورد. اين اتفاق بار ديگر تبديل به بحث اصلي فضاي مجازي شده است نه بخاطر ضربه چيپ بلكه بخاطر حضور فردوسي پور در اين كليپ چند ثانيه اي.

بيش از پنج ماه از غيبت عادل در تلويزيون مي گذرد و او فقط با برنامه فوتبال 120 كه مسايل فوتبالي اروپا را بررسي مي كند در تلويزيون آن هم پشت صحنه حضور دارد اما حتي براي گزارشگري مسابقات مهم هم در قاب تلويزيون ديده نشده است و يكي از آخرين ديدارهايي كه با گزارش عادل همراه بود؛ گزارش ديدار تيم هاي ملي قطر و عربستان از سري رقابت هاي جام ملت هاي آسيا در كشور امارات بود.

از آن پس به بعد عادل يكي دو مسابقه ديگر را گزارش كرد و ديگر خبري از او در شبكه سه نشد. برنامه فوتبال 120 هم طبق روال گذشته با مجريگري حميد محمدي ( كه بجاي محمدحسين ميثاقي وارد اين برنامه شده است ) روي آنتن زنده مي رود و فردوسي پور هر چند هفته يك نريشن را بازخواني مي كند.

هرچند انتقادات بسیاری به فردوسی پور طی دو سال اخیر وارد است و با بررسی تعداد پیامک های برنامه نود در چند سال اخیر می توان فهمید مخاطب این برنامه به طور قابل ملاحظه ای کاهش پیدا کرده اما همچنان از پربیننده ترین برنامه های صدا و سیما بود که به دلیل برخی مسایل که پیشتر عنوان شده فعلا برای مدتی پخش نخواهد شد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: