گزارش تحليلی پارسينه از يك موفقيت كم نظير؛
با صحبت مسئولان، عابدینی متقاعد شد تا در سن 36 سالگي بار ديگر به تيم ملي بازگردد و كسب مدال در مسابقات جهاني را هدف خود قرار داد.
کد خبر: ۶۰۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸        20 July 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

 سپهر خرمی - دبير سرويس ورزشی پارسينه | مجتبی عابدینی با کسب مدال برنز جهان دست به کار بزرگ و تاریخی زد؛‌ مدالی که حالا همه را به انتظار درخشش او در توکیو 2020 نشانده است. 

مجتبی عابدینی يك سال پر فراز و نشيب را در زندگي ورزشي خود پشت سر گذاشت؛ بعد از حضور در نيمه نهايي المپيك ريو شگفتي ساز شد اما با عدم كسب مدال در مسابقات آسيايي به شكلي ناباورانه از دنياي شمشيربازي خداحافظي كرد تا بسياري از مردم را بابت گرفتن اين تصميم شگفت زده كند. او اما قصد كلاس گذاشتن نداشت بلكه خسته از بي مهري ها و كم توجهي هايي بود كه نسبت به اين رشته شده بود. با صحبت مسئولان، او متقاعد شد تا در سن 36 سالگي بار ديگر به تيم ملي بازگردد و كسب مدال در مسابقات جهاني را هدف خود قرار داد.

او اين هدف را روز گذشته محقق كرد و تبديل به اولين شمشيرباز ايراني شد كه در مسابقات جهاني موفق به كسب مدال شده است. كسب مدال برنز با شكست دادن حريفان قدرتمندي از تونس و آلمان و ... حالا اين شمشيرباز ايراني را مدعي كسب مدال المپيك 2020 توكيو كرده است.

بعد از پایان این رقابت‌ها فدراسیون جهانی رنکینگ انفرادی شمشیربازی اسلحه سابر را اعلام کرد که به این ترتیب مجتبی عابدینی توانست به رده 10 جهان صعود کند؛ در حالی که به خاطر افت یک سال اخیرش به رده 24 جهان سقوط کرده بود و با همین مدال برنز صعود 14 پله ای را تجربه کرد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: