پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تصمیم کالدرون مبنی بر کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح شوکه کننده بود.
کد خبر: ۶۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۴        16 July 2019
مهرداد میناوند روز سه شنبه با اشاره به تصمیم کالدرون برای کنار گذاشتن سروش رفیعی و شایان مصلح از فهرست پرسپولیس گفت: از این تصمیم شوکه شدم چرا که هر دو این بایکنان کاملاً در خدمت تیم بودند و می‌توانستند به پرسپولیس کمک کنند. البته فوتبال به غیر زیبایی برخی اوقات زشتی‌هایی هم دارد که این اتفاقات جزو زشتی‌های فوتبال بود.

وی افزود: باید به تصمیم کالدرون احترام گذاشت چرا که بعد از هر پیروزی یا شکست او پاسخگوی هواداران خواهد بود، اما جای تعجب دارد که او چرا در این مقطع این تصمیم را گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: مربی در این سطح بازیکن را می‌بیند می‌فهمد که بازیکن به کارش می‌آید یا خیر. بهتر بود زودتر این تصمیمات گرفته می‌شد تا این بازیکنان هم بتوانند زودتر تکلیف آینده خود را روشن کنند و تیم خود را انتخاب کنند.

وی در مورد بازیکنانی که به تیم اضافه شدند، خاطر نشان کرد: پرسپولیس در خط دفاعی نیاز به بازیکن داشت. هر سه این بازیکنان به کار تیم می‌آیند. چه در دفاع که کنعانی زادگان اضافه شده است و چه در بخش هجومی که امیری و احمدزاده به تیم پیوستند.

میناوند گففت: فقط توقع ما از کالدرون با توجه به سوابقی که دارد این است که وارد حواشی نشود. ما هم از این مربی حمایت خواهیم کرد تا دوباره موفقیت‌های پرسپولیس را ببینیم هر چند با این نفراتی که در باشگاه هستند کار بسیار سخت است.

وی تاکید کرد: آقایان در باشگاه با رفتار و دروغ هایشان همه را فریب دادند. در بخش مدیریتی مشکلات زیادی در باشگاه می‌بینیم که امیدوارم این مسائل روی عملکرد تیم تاثیر نگذارد.

میناوند خاطر نشان کرد: اتحاد رمز موفقیت پرسپولیس در چند وقت اخیر بوده است، اما الان در سطح مدیریتی باشگاه چند دستگی را شاهد هستیم. این افراد بدانند پرسپولیس یک دفتر کوچک نیست که فقط بخواهند چند نفر را اداره کنند. پرسپولیس ۴۰ میلیون هوادار دارد و نباید تصمیماتی گرفته شود که به این میلیون‌ها نفر خیانت شود.

وی اضافه کرد: همه دیگر فهمیدند که چه اتفاقاتی علیه پرسپولیس در حال رخ دادن است.

میناوند تاکید کرد: پرسپولیس هنوز هم تیم خوبی است و می‌تواند با کمک این بازیکنان به موفقیت برسد. نقش بزرگ تر‌های تیم مانند کریم باقری و سید جلال حسینی هم بسیار حائز اهمیت است.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: