رئیس دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدعلی نجفی گفت: در برپایی یک دادرسی الزامات قانونی وجود دارد و رعایت آن به موجب قانون الزامی است. بنا به ماده ۴۰۰ محاکمات در دادگاه کیفری ضبط صوتی و تصویری صورت می‌گیرد و انتشار آن بدون اجازه دادگاه ممنوع است.
کد خبر: ۶۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹        13 July 2019

قاضی کشکولی افزود: متاسفانه برخی دستگاه‌های اجرایی سعی کردند در امور قضایی دخالت کنند و باعث تشویش اذهان عمومی شدند. هفتم خردادماه سال جاری، محمدعلی نجفی، شهردار سابق تهران به قتل میترا استاد، همسر دومش به ضرب پنج گلوله اعتراف کرد.

قاضی شهریاری، نماینده دادستان نیز با قرائت کیفرخواست پرونده اتهامات محمدعلی نجفی گفت: او متهم به مباشرت در قتل عمد همسر دوم خود مرحوم میترا استاد ۳۶ ساله با سلاح گرم و دوم حمل و نگهداری سلاح و مهمات جنگی غیرمجاز و دیگر ایراد صدمه بدنی عمدی منتهی به جرح غیر فوتی است.

سپس بازرسی کارآگاهان در منزل شخصی مشخص شد که آپارتمان مذکور به هم ریخته و حکایت از اسباب‌کشی هفته قبل از حادثه داشته است. همچنین یک دست نوشته پیدا شد مبنی بر اینکه در یکسال گذشته تلاش زیادی کردم تا بدون خونریزی و توافق مشکلات را حل کنیم، اما هیچ راهکاری را مبنی بر طلاق توافقی و گرفتن تمام حقوق خود، نپذیرفت.

در این دست نوشته تاکید شده «همسر دوم من بار‌ها تهدید کرده بود با مردان اجنبی که شما به آن‌ها حساس هستید، هم‌بستر خواهم شد و تا این کار را انجام ندهم دست بردار نخواهم بود و شروع کرد با تماس گرفتن با مردانی که در گذشته با آن‌ها سر و سری داشته است. از نظر من مهدورالدم بودن وی ثابت شده بود و بار‌ها مرا تهدید می‌کرد تا این روابط زشت را انجام ندهم دست‌بردار نخواهم بود و دیگر خسته شده بودم و بار‌ها مرا مورد تهدید و توهین‌های زشت قرار می‌داد.»

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: