آرای مردمی دیگر برای عادل؛
عادل فردوسی‌پور در نوزدهمین جشن حافظ که شامگاه پنجشنبه ۲۰ تیر برگزار شد، تندیس بهترین چهره تلویزیونی را در میان تشویق یک‌صدای حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد دریافت کرد.
کد خبر: ۶۰۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸        13 July 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

  عادل فردوسی‌پور در نوزدهمین جشن حافظ که شامگاه پنجشنبه ۲۰ تیر برگزار شد، تندیس بهترین چهره تلویزیونی را در میان تشویق یک‌صدای حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد دریافت کرد. پژمان جمشیدی که برای اهدای این جایزه روی صحنه آمده بود، در سخنانی گفت: «اصلا نیازی نبود که پاکت حاوی نام برنده را به من بدهند، چرا که تنها جایزه جشن حافظ است که مردم انتخاب می‌کنند و این‌جا دیگر حق عادل خورده نشد.»

فردوسی‌پور که اسفندماه سال گذشته با دریافت دو جایزه در جشنواره فجر خبرساز شده بود؛ این بار در جشن حافظ نیز جایزه مردمی را از آن خود کرد تا به نوعی یک بار دیگر اعلام شود نمی توان با حذف برنامه نود و شخص عادل، علاقه مردم را نادیده گرفت.

فردوسی پور سال گذشته پس از دریافت دو جایزه مردمی در جشنواره فجر انتقادات تندی را علیه مدیریت جدید شبکه سه روی تریبون آن برنامه اعلام کرد اما پس از آن بود که به صورت رسمی اعلام شد در سال جدید دیگر برنامه نود روی آنتن نخواهد رفت و رویکرد جدید، برنامه دیگری را جایگزین نود خواهد کرد.

فردوسی پور حالا بار دیگر از سوی مردم جایزه‌ای را دریافت کرده که ثابت کند نظر مخاطبان را نمی توان با تمایلات و علایق شخصی تغییر داد. فردوسی پور طی پنج شش ماه اخیر تمام تمرکزش را روی برنامه «فوتبال 120» گذاشته و با اضافه کردن یکی دو آیتم جذاب سعی در بهبود کیفیت این برنامه دارد؛ در واقع تنها برنامه تحت مدیریت و تهیه کنندگی خودش!

سوالی که ذهن مخاطبین برنامه نود را به خود مشغول کرده این است که آیا تا پایان دوران ریاست علی فروغی، برنامه نود قرار نیست روی آنتن برود؟

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: