کارشناس والیبال پیش از آغاز رقابت‌های تیم ملی در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال گفت: شانس حضور در جمع چهار تیم را داریم و اگر بر سکو قرار گیریم، عملکرد فوق العاده است.
کد خبر: ۶۰۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۶        11 July 2019
تیم ملی والیبال ایران رقابت‌های خود را در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال از بامداد جمعه برابر حریفان آغاز خواهد کرد. ملی پوشان در مرحله نخست با تیم‌های برزیل و لهستان دیدار خواهند کرد.
بهنام محمودی درباره بازی‌های تیم ملی گفت: خدا را شکر تا امروز همه چیز خوب بود. این شرایط ایجاد شده است تا تیم ملی بر روی سکو قرار گیرد. انگیزه بازیکنان خوب است و تمرینات مناسبی را پشت سر گذاشته‌اند. اگر بتوانیم لهستان را در بازی نخست شکست دهیم، قطعاً به دور بعد راه خواهیم یافت.

کارشناس والیبال در ادامه گفت: تیم‌های ایران، آمریکا و برزیل سه تیمی هستند که با ستاره‌هایشان در این مرحله حضور دارند. اگر بتوانیم جزو چهار تیم قرار بگیریم، کار سختی برابر آمریکا خواهیم داشت، هر چند که ما آمریکایی‌ها را در خاک خودشان شکست داده‌ایم و باز هم این توانایی در تیم وجود دارد.

شانس حضور در جمع چهار تیم برتر را داریم/ مراقب ستاره‌ها باشیم

وی تأکید کرد: باید قدم به قدم پیش برویم. قطعاً پس از شکست لهستان شانس حضور در جمع چهار تیم برای ما پیش خواهد آمد. عملکرد تیم ملی تا امروز فوق العاده بوده است و عیار واقعی والیبال در این مرحله مشخص می‌شود. اگر روی سکو قرار گیریم، نتیجه فوق العاده است، اگر هم روی سکو نرویم، عملکرد باز هم قابل قبول است.

بهنام محمودی در پایان گفت: تیم‌های ایتالیا، فرانسه و صربستان در حال حاضر تمرکز خود را بر روی انتخابی المپیک گذاشته‌اند، ما نیز باید حواسمان به المپیک باشد و مراقب آسیب دیدگی بازیکنان باشیم.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: