رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: یک زن جوان با درج تبلیغات فروش امتیاز وام کم بهره در سایت دیوار اقدام به کلاهبرداری از سه تن کرده بود که شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۵۹۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۸        22 June 2019

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد بیان کرد: یک تن برای خرید تسهیلات کم بهره به سایت دیوار مراجعه کرده و پس از تماس با شماره تماس قید شده در این تبلیغ مبلغی را به عنوان بیعانه پرداخت می‌کند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار داشت: این شخص مجدد اقدام به تماس با این شماره تلفن می‌کند، اما فروشنده قلابی وام کم بهره دیگر به تماس‌های وی پاسخی نمی‌دهد.

سرهنگ سرخوش نهاد ادامه داد: با پیگیری‌های کارشناسان پلیس فتا متهم که خانمی ۲۷ ساله بود شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

وی بیان کرد: در تحقیقات مشخص شد که متهم پیشتر به این شیوه و با جلب اعتماد مشتریان از ۲ تن دیگر در مجموع ۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان از شهروندان خواست برای خرید و هر گونه معاملات در فضای مجازی، پیش از دیدار حضوری با مخاطب و دیدن کالا پولی واریز نکنند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: