مهدی طارمی در آستانه بازگشت به پرسپولی قرار دارد در صورتی که مذاکراتش با تیم های متوسط اروپایی به نتیجه نرسد.
کد خبر: ۵۸۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴        14 June 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

 بازگشت ملی پوشان و ورود آنها به بازار یعنی داغ شدن نقل و انتقالات. طارمی می خواهد به اروپا برود. عزمش جزم و قول و قرارها را با ایجنتش فاضلی گذاشته،در اروپا پیشنهاد از ترکیه گزیته تا بلژیک و یونان کم ندارد، یکماه قبل هم با نماینده عرب نشسته دور یک میز، کافی و چایی و نسکافه و کیک و در انتها؛ می خوام برم اروپا راستش!  برانکو اما با علم به این موضوع و از آنجا که تصور می کند احتمال پیوستن علیپور به آلمریا اسپانیا یا آ. آک آتن زیاد است دوباره در لیست خرید سه چهار نفره خود نوشته؛ مهدی طارمی! 

حالا این هفته... طارمی فوق احساسی است و البته عاشق پرسپولیس، او با ترانسفر به الغرافه و حضور در جام جهانی یک میلیون یورو سود در یکسال و نیم گذشته به پرسپولیس رسانده و با این وجود..... اگر کمی با او کلنجار بروی هیچ بعید نیست به ناگاه برود استادیوم شهید کاظمی.

 او همیشه در نقل و انتقالات همه که هیج حتی خودش را هم جان به لب کرده تا تصمیمی بگیرد. ترانسفر ها و تصمیمات او در تابستان‌ها مثل فیلم های هندی می‌ماند. باور کنید خودش هم آلان نمی‌داند فصل بعد کجا باری خواهد کرد. روی غیر قابل پیش بینی بودن او مثل برانکو کمی نا قسمتی حساب کنید. چه شود اگر بشود. بمب خودتی پسر!

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: