تحلیل روز؛
بعد از ماهها دوری همه از شنبه منتظر بازگشت حامد حدادی به اردوی تیم ملی بسکتبال هستند.
کد خبر: ۵۸۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷        12 June 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

بعد از ماهها دوری همه از شنبه منتظر بازگشت حامد حدادی به اردوی تیم ملی بسکتبال هستند. حامد حدادی که از ماهها قبل با فدراسیون و کادر فنی تیم ملی به اختلاف خورده بود، در لیست جدید تیم ملی قرار گرفت تا احتمالا از شنبه در کنار سایر بازیکنان خودش را برای حضور در جام جهانی آماده کند. مهران شاهین طبع نام ۱۹ بازیکن را اعلام کرده که هم حدادی و هم صمد نیکخواه بهرامی در میان دعوت شدگان حضور دارند.

البته غایب بزرگ همچنان ارسلان کاظمی است که به نظر می رسد با این وضعیت جام جهانی ۲۰۱۹ را از دست داده است. این در حالی است که حامد حدادی در اردوهای قبلی هم در اعتراض به دعوت نشدن ارسلان در تمرینات حاضر نشد و حتی هشتگ «ارسلان تنها نیست» را هم به راه انداخت. به نظر می رسد مقاومت و پشتیبانی حدادی هم باعث نشد تا ارسلان کاظمی از سوی کادرفنی به خاطر اتفاقاتی که هیچ کس دقیقا به آن پی نبرده، بخشیده شود. حالا ارسلان تنها ماند و باید از تلویزیون بازی های تیم ملی را تماشا کند.

از سوی دیگر هنوز مشخص نیست حامد حدادی مشکلاتش را با فدراسیون و کادرفنی به صورت کامل حل کرده و از شنبه در اردو حاضر می شود یا خیر. این سنتر ۲۱۸ سانتی متری در ۲ اردوی قبلی هم در ابتدا دعوت شده بود، اما حاضر به تمرین نشد. یک بار هم که با چند روز تاخیر به اردوی تیم ملی رفت، شاهین طبع او را نپذیرفت.

همه در انتظار روز شنبه هستند تا برخورد حامد حدادی و مهران شاهین طبع و البته مسعود قاسمی به عنوان سرپرست را در اردوی تیم ملی مشاهده کنند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: