ششصدهزار پول نقد در چمدان به مربی کروات داده می‌شود؛
از دیروز خبرهار ضد و نقیض زیادی در خصوص ماندن یا رفتن برانکو از پرسپولیس منتشر شده و مشخص نیست کدام خبر صحت دارد. کار تا جایی پیش رفت که برانکو مجبور شد بار دیگر مصاحبه کند و صحبت های قبلی خود را به نوعی تکذیب کند!
کد خبر: ۵۸۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶        12 June 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

  از دیروز خبرهار ضد و نقیض زیادی در خصوص ماندن یا رفتن برانکو از پرسپولیس منتشر شده و مشخص نیست کدام خبر صحت دارد. کار تا جایی پیش رفت که برانکو مجبور شد بار دیگر مصاحبه کند و صحبت های قبلی خود را به نوعی تکذیب کند!

سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ایرج عرب ضمن بیان مطلب فوق افزود: باشگاه پرسپولیس طبق توافق با برانکو و با تأمین اعتبار مورد نیاز پیش پرداخت فصل جدید را به وی پرداخت نمود و مطالبات وی در فصل گذشت را نیز تسویه کرد.

باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای به ایوانکویچ ضمن اعلام مطلب فوق از وی خواست برای دریافت این مبلغ، شماره حسابی معتبر که امکان انتقال پول به آن با توجه به شرایط مالی کشور، وجود داشته باشد را به باشگاه اعلام کند یا این که دوشنبه هفته آینده 27 خرداد، خود یا نماینده قانونی وی که معرفی می‌شود، برای دریافت وجوه، در باشگاه حضور پیدا کند.

در این خبر تا حدودی تناقض به چشم می خورد و مشخص نیست که پول پرداخت شده یا صرفا آماده است و قرار است به طریقی در روزهای آتی پرداخت شود که مورد دوم، همان خبری است که ورزش سه ساعتی پیش درباره وضعیت برانکو منتشر کرد.

برانکو امروز در گفت و گو با یک سایت کرواسی اعلام کرد که دیگر به پرسپولیس بر نمی گردد.

باشگاه پرسپولیس در واکنش به این موضوع صحت مصاحبه را زیر سوال برد و پندار خمارلو مدیر رسانه ای این باشگاه در گفت وگو با مدال اعلام کرد که بعید است این صحبت ها از برانکو باشد.

در همین زمینه رضا چلنگر مترجم سابق و دوست نزدیک برانکو مدعی شده که با او تلفنی صحبت کرده و این مربی به ایران بر می گردد. وی همچنین مدعی شده که سایت مذکور حرفهای برانکو را به شکلی دیگر منتشر کرده و باید دروغ را تکذیب کند.

گفتنی است که روزنامه ورزشی گل نیز امشب در مصاحبه ای که مدعی است از برانکو گرفته از قول وی نوشت: «هرگز نگفتم دیگر به پرسپولیس برنمی‌گردم.» همچنین برانکو به خبرگزاری فارس گفته است: مصاحبه منتشر شده را دیدم و همه صحبت‌های من درست منتشر شده اما یک جمله با صحبت‌های من فرق می‌کند. من به این خبرنگار گفتم که با وجود اینکه مطالبات من توسط قرارداد تضمین شده و قرارداد دارم اما وضعیتم برای همکاری با پرسپولیس در ابهام قرار دارد و نگفتم که با گرفتن مطالباتم از پرسپولیس جدا می‌شوم.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: