شاگردان کولاکوویچ صدرنشین باقی می‌مانند؟
تیم ملی والیبال ایران با مربیگری کولاکوویچ پس از شروعی طوفانی در کشور چین حالا باید سه مسابقه حساس را در توکیو برگزار کند.
کد خبر: ۵۸۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳        06 June 2019

اطلس‌خبر به نقل از پارسینه:

  تیم ملی والیبال ایران با مربیگری کولاکوویچ پس از شروعی طوفانی در کشور چین حالا باید سه مسابقه حساس را در توکیو برگزار کند.

شاگردان مربی صربستانی سه مسابقه ابتدایی را با برتری به پایان رساندند و صدرنشین لیگ ملت ها لقب گرفتند. برزیل از قطب های مطرح دنیا باید روز جمعه مقابل تیم ملی ایران قرار بگیرد. در واقع ایران 9 امتیازی باید مقابل برزیل 8 امتیازی صف ارایی کند و در صورت شکست برزیل، ایران قدم بلندی را برای موفقیت در این تورنمنت برداشته است. دومین دیدار ایران مقابل آرژانتین خواهد بود که در رنکینگ جهانی بالاتر از شاگردان کولاکوویچ قرار دارد اما در این تورنمنت این تیم با دو پیروزی و یک شکست پایین تر از ایران جای دارد. دیدار سوم ایران مقابل میزبان المپیک 2020 یعنی ژاپن خواهد بود.

شاگردان ایگور کولاکوویچ پس از پروازی ۴ ساعته، مسیر ۳ هزار کیلومتری جیانگمن تا توکیو را طی کردند و کولاکوویچ نیز به دلیل خستگی، فشار زیادی به آن‌ها در تمرین وارد نکرد. با این وجود سرپرست تیم ملی معتقد است که ملی پوشان برای بازی نخست مقابل برزیل، انگیزه مضاعفی دارند و دوست دارند که روند پیروزی‌های آن‌ها ادامه پیدا کند. تیم ملی برزیل با اضافه شدن یواندری لئال کوبایی‌الاصل در پست دریافت کننده، کمی تقویت شده و آن‌ها با کسب ۳ پیروزی در هفته نخست نشان دادند که عطش سیری ناپذیری برای کسب عناوین بیشتر دارند.

سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، محمد جواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، محمدرضا موذن و محمدرضا حضرت‌پور، ۱۴ بازیکن تیم ملی ایران به انتخاب کولاکوویچ هستند برای هفته دوم رقابت‌ها هستند. در این هفته مسعود غلامی جای مرتضی شریفی را در ترکیب گرفته است.  برنامه دیدار‌های هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در گروه ۷ به میزبانی توکیو به شرح زیر است:

جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸

برزیل - ایران، ساعت ۱۱:۱۰

ژاپن - آرژانتین، ۱۴:۴۰

شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

آرژانتین - ایران، ساعت ۱۰:۴۰

ژاپن - برزیل، ساعت ۱۴:۱۰

یکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۸

آرژانتین - برزیل، ساعت ۱۰:۴۰

ژاپن - ایران، ساعت ۱۴:۱۰

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: