سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات محمدهادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانک سرمایه دقایقی پیش در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌مقام آغاز شد.
کد خبر: ۵۸۰۲۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲        21 May 2019

اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده اتهامات محمدهادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانک سرمایه، سه شنبه ۲۴ اردیبهشت در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلال‌گران و مفسدان اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام برگزار شد که در این‌جلسه کیفرخواست متهم ردیف اول قرائت شد و متهم هادی رضوی به ارائه دفاعیات خود پرداخت.

نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات سید هادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانک سرمایه، گفت: متهم سید هادی رضوی از مجرای پرداخت رشوه به مدیران بانک سرمایه بدون تودیع وثیقه در حدود ۱۰۷ میلیارد تومان را در سال ۹۱ تا ۹۴ از شبکه بانکی خارج و صرف عیش و نوش، سفرهای خارجی، خودروهای لوکس و ملک کرده است.

دومین جلسه رسیدگی به اتهامات سید هادی رضوی و ۳۰ متهم دیگر پرونده بانک سرمایه، روز گذشته ٣۰ اردیبهشت ماه برگزار شد و در این جلسه نماینده دادستان، نماینده سازمان بازرسی کل کشور، خانم رام به عنوان کارشناس مسئول بررسی مدارک، مسئول وصول مطالبات بانک سرمایه مطالبی را در رابطه با این پرونده مطرح کردند و رضوی در ادامه به دفاع از خود پرداخت.

نماینده دادستان در این جلسه تصریح کرد: طبق گزارش بانک مرکزی آقای رضوی ۱۰۷ میلیارد تومان از بانک سرمایه تسهیلات دریافت کرده است و پس از آن نیز ۱۰۴ میلیارد تومان از بانک‌های دی، اقتصاد نوین و تجارت دریافت کرده است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: