فرمانده انتظامی سیرجان گفت: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی انتظامی این شهرستان با انجام یک سری عملیات اطلاعاتی در یک واحد مسکونی ۳۵ قبضه سلاح جنگی کلت با ۳۰۰ فشنگ تیر کشف کردند.
کد خبر: ۵۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰        17 May 2019

۳۵ قبضه سلاح کمری در سیرجان استان کرمان کشف شد

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این ارتباط سه نفر متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.
وی همچنین از دستگیری ۱۰ سارق هم در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده خبر داد و گفت: با دستگیری این سارقان پرده از راز ۲۷ فقره سرقت در سیرجان برداشته شد.
سرهنگ ایران نژاد اضافه کرد: در اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان سیرجان، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت که ماموران با گشت زنی محسوس و نا محسوس در سطح حوزه استحفاظی ۱۰ نفر سارق را شناسایی و آن‌ها را دستگیر کردند.
این مسئول انتظامی گفت:: در بازجویی‌های اولیه سارقان به هشت فقره سرقت داخل خودرو، یک فقره سرقت موتورسیکلت، یک فقره سرقت منزل، ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، سه فقره اتومبیل و هشت فقره سایر سرقت‌ها اعتراف کردند.
وی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان لوازم و وسایل جهت باز نمودن قفل، وسایل و قطعات داخل خودرو و تعدادی مدارک شناسایی مربوط به افراد مالباخته کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه تحقیق از سارقان جهت کشف سایر سرقت‌های احتمالی ادامه دارد گفت:: مشارکت شهروندان نقش مهمی در پیشگیری از سرقت دارد و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک می‌توانند مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
سیرجان در ۱۷۵ کیلومتری جنوب غربی کرمان قرار دارد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: