رسانه بلژیکی مدعی شد مارک ویلموتس قرار است به همراه ۲ دستیار خود به تهران سفر کند تا هدایت تیم ملی ایران را بر عهده بگیرد.
کد خبر: ۵۷۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸        14 May 2019

رسانه بلژیکی «۷ sure» بلژیک با اشاره به حضور مارک ویلموتس در ایران مدعی شد این مربی در این هفته وارد تهران خواهد شد تا با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد امضا کند.

این رسانه نوشت: مارک ویلموتس ۵۰ ساله برای هدایت تیم ملی فوتبال ایران در راه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر این هفته وارد تهران می شود و او می تواند دو دستیار و معاون با خود به تهران ببرد.البته فدراسیون فوتبال ایران هنوز به صورت رسمی خبری را تائید نکرده است.

در ادامه این مطلب آمده است: تا روز یکشنبه گذشته نفراتی چون ادووکات، رنارد و فن ماوریک گزینه هدایت تیم ملی ایران بودند. کی روش پیش از این هدایت تیم ملی ایران را بر عهده داشت اما او با حضور در کلمبیا یک چالش جدید را انتخاب کرد و از زمان جدایی وی از ایران تیم ملی این کشور هیچ دیدار بین المللی نداشته است. او به همراه ایران در جام ملت های آسیا مقابل ژاپن تن به شکست ۳ بر صفر داد و از رسیدن به فینال این مسابقات باز ماند.

ویلموتس که بلژیک را از ۱۵ می ۲۰۰۲ تا ۱۴ ژوئیه ۲۰۱۶ رهبری کرد، از زمان ترک حل عاج در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۷ مربیگری نکرده است. البته یک مربی دیگر بلژیکی در حال حاضر در ایران با نام جرج لیکنز حضور دارد و او مسئول هدایت تراکتورسازی است.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: