فدراسیون فوتبال پاسخ دهد؛
در شرایطی که گفته می‌شود کار مارک ویلموتس با تیم ملی نهایی شده و او به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد، هنوز معلوم نیست که رقم قرارداد او چقدر است.
کد خبر: ۵۷۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹        14 May 2019

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

  پروسه انتخاب سرمربی تیم ملی پس از کش و قوس‌های فراوان، به نام مارک ویلموتس رسیده است. مربی که پس از کارنامه ضعیف در ساحل عاج، یک سال و نیم خانه نشین بوده و حالا، با ایران می‌تواند دوباره به دنیای مربیگری برگردد. البته او هنوز قرارداد امضا نکرده اما نسبت به سایر گزینه‌ها، فاصله کمتری تا نیمکت تیم ملی دارد.

در شرایطی که گفته می‌شود کار مارک ویلموتس با تیم ملی نهایی شده و او به زودی به عنوان سرمربی تیم ملی معرفی خواهد شد، هنوز معلوم نیست که رقم قرارداد او چقدر است. اگر چه رسانه‌های بلژیکی از رقم 1.5 میلیون دلار به عنوان مبلغ توافق شده بین او و فدراسیون فوتبال خبر داده‌اند با این همه این روایت هم وجود دارد که رقم قرارداد این سرمربی به یورو حساب خواهد شد نه دلار.

نکته دیگری که هنوز روشن نشده، ماجرای دستیاران اوست. فدراسیون از ویلموتس خواسته که حتما نکونام در کادر فنی او باشد و گویا گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی هم قطعا از یک یا دو مربی بلژیکی در کادر فنی‎اش استفاده خواهد کرد. حالا باید دید با حضور نکونام در کادر فنی تیم ملی، ویلموتس با خودش یک مربی به ایران خواهد آورد یا اینکه تعداد دستیاران بلژیکی او دو نفر خواهند بود؟

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: