جک دورسی مؤسس و مدیر توئیتر به ملاقات ترامپ در کاخ سفید رفت.
کد خبر: ۵۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹        24 April 2019

در بیانیه کاخ سفید آمده است حفاظت از سلامت مباحثات عمومی پیش از انتخابات ریاست جمهوری 2020 محور مذاکرات ترامپ با دورسی بود.{لینک}

دیروز ترامپ ضمن انتقاد از توئیتر این شبکه اجتماعی را متهم کرد که تعداد فالوورهایش را کمتر از حد انتظار نشان می‌دهد.

ترامپ پا را از این فراتر گذاشته و نوشت برخی بیش از 100 میلیون فالوور دارند که منظورش اوباما با 106 میلیون فالوور بود.

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار عکس خود و دورسی بعد از ملاقات نوشت: دیدار خوبی بود و موضوعات زیادی پیرامون پلتفرم توئیتر و شبکه‌های اجتماعی مطرح شد. امیدوارم گفت‌وگوها ادامه داشته باشد.

جک دورسی هم نوشت توئیتر برای خدمت به کل جامعه بناشده و قصد داریم آن را مدنی‌تر کنیم.

ترامپ قبل از ملاقات دو توئیت آتشین زده و دار و دسته دورسی را متهم کرده بود که دیدگاه سیاسی داشته (به نفع دموکرات‌ها) و آمار ترامپ و جمهوری خواهان را به‌درستی درج نمی‌کنند.

رئیس‌جمهور آمریکا 60 میلیون فالوور در توئیتر دارد.

حمله ترامپ به توئیتر و حسادت به تعداد فالوورهای اوباما!

ترامپ با قرض گرفتن یک جمله از مجری فاکس نیوز هم به توئیتر حمله کرد و هم به‌طور غیرمستقیم به اوباما!{لینک}

ترامپ در توئیت اول جمله‌ای از ماریا بارتیرومو نقل کرد که گفت: بهترین اتفاقی که برای توئیتر افتاد{عامل رشد و ممانعت از سقوط سهام توئیتر} توئیت‌های دونالد ترامپ بود.

ترامپ با نقل قول این جمله گفت:" او درست گفته است اما توئیتر با جمهوری خواهان صادق نیست. توئیتر تبعیض قائل شده و مردم نمی‌توانند به آن بپیوندند{منظور فالوور ترامپ و جمهوری خواهان شوند} کاربران شکایت زیادی دارند. چرا برخی {اوباما 106 میلیون فالوور دارد} بالای 100 میلیون فالوور دارند...

اگر توئیتر بازی‌های سیاسی را کنار بگذارد{ما} بیشتر از آنها خواهیم بود. خیلی عجیب نخواهد بود اگر کنگره به موضوع ورود کند و باید ورود کند. باید تعداد فالوورها{ی من} بیشتر باشد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: