رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این‌که «موضوع بررسی لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص با اقدام آمریکا علیه سپاه دو مقوله جداگانه‌ای است»، گفت: نباید موضوع FATF را سیاسی کرد.
کد خبر: ۵۶۷۳۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰        19 April 2019
مرتضی صفاری نطنزی در گفتگو با ایسنا، در واکنش به برخی اظهارنظر‌ها مبنی بر این‌که با اقدام آمریکا در قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، لوایح مرتبط با FATF در مجمع تشخیص تصویب نخواهد شد، اظهار کرد: این حرف‌ها هیچ‌گونه منبع و پایگاه مشخصی ندارد کما این‌که باید این دو مقوله را از یکدیگر جدا کرد.

وی با تاکید بر این‌که «موضوع مربوط به FATF را نباید سیاسی کرد»، ادامه داد: برخی به اشتباه این موضوع را به صحن جامعه آورده و سیاسی کردند حال این‌که این مباحث کارشناسی است که باید مسیر خود را طی کند. قطعا ما براساس منافع‌مان تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر این موضوع به نفع کشور و در راستای منافع ملی نبود این کار صورت نمی‌گرفت.

صفاری نطنزی یادآور شد: بعد از آنکه آمریکا نام سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد جامعه به خوبی عکس‌العمل نشان داد و همه از سپاه پشتیبانی کردند این موضوع خود باعث تقویت روحیه همبستگی، اتحاد ملی و همگرایی در جامعه شد که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.
برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: