هافبک تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید از این که به جای بازی در یک تیم اروپایی به پرسپولیس پیوسته، پشیمان نیست.
کد خبر: ۵۶۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۳        15 April 2019

مهدی ترابی درباره روند پیروزی‌های اخیر پرسپولیس، اظهار کرد: ما در چند هفته‌ اخیر پیروزی‌های خوبی را به دست آوردیم که یکی از مهم‌ترین بازی‌ها برتری برابر سایپا بود. مهم بود که بعد از پیروزی برابر الاهلی در لیگ هم دوباره به برتری برسیم و سه امتیاز حساس را به دست بیاوریم. الان هم همه تمرکزمان روی بازی با ذوب آهن است تا بتوانیم سه امتیاز این بازی را نیز به دست بیاوریم. تیم هم از شرایط خوبی برخوردار است. ان‌شاء‌الله با اتحادی که داریم بتوانیم در انتهای فصل قهرمانی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم.

وی در ادامه درباره بازی مقابل تیم سابقش، گفت‌: واقعاً خوشحال شدم که مقابل سایپا بازی کردم و از طرفی هم بازیکن و مربی سابقم را علی دایی را دیدم واقعاً خاطرات برایم زنده شد. البته همان طور که گفتم کسب سه امتیاز مهم بود و خوشحالم که این سه امتیاز را به دست آوردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس و در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره عملکرد تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم، گفت‌: زمانی که لیگ قهرمانان آسیا را شروع کردیم متأسفانه در دو بازی اول نتوانستیم به نتایج مطلوب خودمان را به دست بیاوریم. البته داوری‌ها هم در این امر بی تقصیر نبودند اما با این حال وقتی قرار شد به مصاف الاهلی عربستان برویم همه تمرکزمان را گذاشتیم تا مقابل این تیم به برتری برسیم و شانس صعود را برای خودمان زنده نگه داریم. در حال حاضر هم که تمام تمرکزمان در آسیا روی بازی برگشت مقابل الاهلی است تا بتوانیم بازی برگشت را ببریم و راه صعود را هموار کنیم. من می دانم پرسپولیس سال قبل نایب قهرمان شده و الان طور دیگری به آن نگاه می‌کنند. مطمئناً تمام تلاشمان را می‌کنیم تا افتخارات سال قبل را دوباره برای پرسپولیس به دست بیاوریم.

ترابی در پاسخ به این سوال که چطور توانست در ابتدای حضورش در پرسپولیس به ترکیب اصلی تیم راه پیدا کند، گفت‌: واقعیت این است که در پرسپولیس اهمیت ندارد که چه کسی بازی می‌کند. مهم برد و پیروزی ا ست که باید به دست بیاید. همه بازیکنان به این نتیجه رسیده‌اند که هر کسی در زمین بازی می‌کند فقط باید برای موفقیت تیم تلاش کند تا پرچم پرسپولیس همیشه بالا باشد. من هم با نظر کادر فنی بازی می‌کنم و هر زمانی که نیاز باشد و صلاح ببینند به میدان بروم با تمام وجودم تلاش خواهم کرد و هر زمانی که بازی نکردم قطعاً با تمام وجودم برای تیم دعا می‌کنم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس همچنین درباره این که با وجود پیشنهادات اروپایی در ابتدای فصل آیا پشیمان نیست که حالا به پرسپولیس پیوسته است، گفت‌: نه من پشیمان نیستم که به پرسپولیس آمده‌ام. درست است که در ابتدای فصل پیشنهاد اروپایی داشتم اما الان افتخار می‌کنم که پیراهن این تیم را می پوشم و برای این تیم بازی می‌کنم. پرسپولیس هواداران زیادی دارد که واقعاً به بازیکنان انرژی می‌دهند. بازی کردن در این تیم بسیار لذت بخش است. می‌خواهم با این تیم موفقیت‌های زیادی را به دست بیاوریم و هوادارانش همیشه خوشحال باشند.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: