رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر گفت: بازار طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشت.
کد خبر: ۵۶۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲        14 April 2019

عبادالله محمدولی، رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر درباره بازار طلا و سکه گفت: بازار طلا و سکه نسبت به روز گذشته تغییری نکرده است.

وی با اشاره به اینکه در ۳ روز گذشته بازار طلا و سکه روند کاهشی به خود گرفته است، تصریح کرد: امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و مشکلی در این امر نداشته باشیم.
محمدولی با بیان اینکه حباب سکه امروز به ۴۶۰ هزار تومان رسیده است، یادآوری کرد: حباب سکه نسبت به روز گذشته ۲۵ تا ۳۰ هزار تومان روند کاهشی به خود گرفته است.

به گفته رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر، بعد از تعطیلات عیدنوروز، بازار طلا و سکه حالت التهابی داشت و روند قیمت در بازار افزایشی بود که بعد از چند روز روند کاهشی به خود گرفت و امیدواریم که این ثبات قیمت در بازار ادامه‌دار باشد.

وی افزود: درحال حاضر طلای آب شده در بازار به یک شغل تبدیل شده که البته این امر بر مصنوعات طلا تاثیر گذاشته که امیدواریم این مشکل در بازار مرتفع شود.

رئیس انجمن صنفی کارفرمایان صنعت طلا و جواهر در ادامه از سامان دهی سایت‌های نامعتبر که قیمت‌ها را اعلام می‌کنند خبر داد و اظهار کرد: متاسفانه این گونه سایت‌ها به صورت قارچ گونه رشد کردند و امیدواریم در سال جدید وضع آن‌ها بزودی مشخص شود تا اخبار به صورت واقعی‌تر نمایان داده شود.

امروز در بازار آزاد تهران سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴ میلیون و ۷۶۰ هزار تومان یعنی با نرخ روز گذشته معامله شد و این بازار از ثبات قیمت سکه نسبت به روز گذشته خبر می‌دهد. همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد.

هر قطعه نیم سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه یک گرمی ۹۳۰ هزار تومان فروخته شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار آزاد به ۴۳۳ هزار و ۳۰۵ تومان رسید و هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱.۲۹۰ و ۵۰ سنت دلار معامله شد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: