مونتلا هم سرمربی فیورنتینا شد؛
مونتلا سرمربی ایتالیایی و یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال ایران سرانجام با فیورنتینا به توافق نهایی رسید و قراردادی را با این باشگاه قدیمی به امضا رساند. حالا اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید در اندیشه گزینه دیگری برای خریدن زمان باشند چرا که گزینه های مربیگری ایران یکی پس از دیگری سوخت می شوند!
کد خبر: ۵۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱        13 April 2019

اطلس خبر به نقل از پارسینه:

مونتلا سرمربی ایتالیایی و یکی از گزینه های فدراسیون فوتبال ایران سرانجام با فیورنتینا به توافق نهایی رسید و قراردادی را با این باشگاه قدیمی به امضا رساند. حالا اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باید در اندیشه گزینه دیگری برای خریدن زمان باشند چرا که گزینه های مربیگری ایران یکی پس از دیگری سوخت می شوند!

یکی دیگر از گزینه‌های فدراسیون فوتبال لوران بلان گرانقیمت است که احتمالا راهی لیون خواهد شد و از اول هم مشخص بود باید بی خیال حضور او در ایران شویم.البته ژان میشل اولا مدیر باشگاه المپیک لیون فرانسه واکنش تند و تیزی به اخبار رسانه‌های ورزشی فرانسوی که حاکی از امضا شدن قراردادی بین باشگاه لیون و لوران بلان هستند، داشته است.

قابل ذکر است قرارداد برونو ژنزیو به طور اتوماتیک تمدید نشده و آیندۀ وی در لیون به عنوان سرمربی «بچه ها» زیر سؤال است. شایعات حاکی از آنند که قراردادی بین باشگاه لیون و لوران بلان امضا شده است ولی به گزارش Totoexpert ژان میشل اولا  ضمن رد تمامی این شایعات گفته :«ما تمامی اخباری که حاکی از برقراری تماس سران لیون با لوران بلان و چه برسد از انعقاد قرارداد با وی می باشند، رد می کنیم. در حال حاضر هدف اصلی ما این است که بتوانیم فصل جاری لیگ یک فراسنه را طوری  که باید و شاید به پایان برسانیم. اطلاعات کاملاً نادرست و فریبنده می تواند باعث بی ثباتی در درون باشگاه  شود. به همین خاطر من به تیم حقوقدانان و وکلای باشگاه ما پیشنهاد دادم که از روزنامه هایی که مشغول چاپ و پخش اینگونه خبرهای نادرست هستند، شکایت کنند و پیگیر این موضوع در دادگاه باشند.»

لازم به ذکر است که لیون در حال حاضر در رده 3 جدول رتبه بندی لیگ یک فرانسه قرار دارد و تنها 5 امتیاز کمتر از باشگاه لیل که صدرنشین جدول است، دارد.

رنار تا پایان جام ملتهای آفریقا باید در مراکش بماند

با توجه به نام‌هایی که لو رفته شاید قیمت رنار در مقایسه با سایر نفرات متعادل تر باشد اما پای او در مراکش گیر است و باید به تعهدش در قبال تیم ملی مراکش بپردازد.یک سایت مراکشی در مورد شایعه جدایی هروه رنار سر مربی تیم ملی مراکش نوشت:«هروه رنار با تیم ملی مراکش تا سال ۲۰۲۰ قرارداد دارد و فدراسیون فوتبال این کشور مذاکره‌ای با لوران بلان برای جایگزینی وی نداشته است و با وجود اخبار منتشره در رسانه‌های ایرانی این مربی در مراکش می‌ماند و بهترین تصمیم، حفظ رنار در تیم ملی مراکش است.»

این سایت مدعی شد:«رسانه‌های ایرانی در مورد مذاکره فدراسیون این کشور با اروه رنار مطالبی را منتشر کردند و نوشتند که فدراسیون مراکش با لوران بلان مذاکره داشته است، اما رنار در مراکش می‌ماند و این تیم را تا سال ۲۰۲۰ هدایت خواهد کرد.»

رنار و مراکش جام ملتهای آفریقا را در پیش دارند و به نظر می رسد موفقیت در این رقابت ها در ماندن یا نماندن او در این تیم تاثیر زیادی دارد چه اینکه از حالا نام هایی برای جانشینی او در مراکش دریف شده است. مرد فرانسوی خوب می داند طرفداران مراکش همین طور اهالی فوتبال از او انتظار دارند تا در مصر جام قهرمانی CAF 2019 را بالای سر ببرد در غیر این صورت رنار دیگر شانسی برای تمدید قرارداد و ماندن تا جام جهانی 2022 با مراکش ندارد.

شاید اگر هر مربی دیگری هم جای رنار بود با دریافت پیشنهاد وسوسه کننده هدایت ایران برحسب شرایطی که در مراکش دارد، پای میز مذاکره می نشست از همین رو جام ملت های پیش رو برای او و آینده اش نقشی کلیدی دارد اما اگر نتواند آنجا با مراکش موفق شود احتمالا زمان را برای حضور در راس کادر فنی تیم ملی ایران هم از دست داده است و از اینجا رانده و از آنجا مانده خواهد شد.

برچسب ها: اطلس خبر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: